טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רותם כהן. צילום: יח"צ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רותם כהן

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, רעות ביטון, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- רותם כהן

רותם כהן פרץ לחיינו בשנת 2013 עם הלהיט המצליח:  "אל העולם שלך" שזכה להצלחה רבה עם 10 מיליון צפיות. לא הרבה יודעים אבל לפני פריצתו של הזמר, הוא היה מלחין וכותב שירים לזמרים המצליחים: אייל גולן, שלומי שבת, עומר אדם ועוד. כמו כן, כהן כותב ומלחין את השירים של עצמו שללא ספק הספיקו לכבוש את כולנו. כהן הוציא עד כה שלושה אלבומים מצליחים ומתוך כל הסינגלים המצליחים בחרנו לכם את החמישה הטובים ביותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אל העולם שלך

השיר "אל העולם שלך" היה סינגל הפריצה של כהן (כך גם נקרא אלבומו הראשון). הוא יצא לפני 4 שנים בערך וזכה להצלחה רבה עם 10 מיליון צפיות. כמו כל השירים של רותם כהן גם אותו הוא כתב והלחין בעצמו.

 

 

גם אני

גם הלהיט "גם אני" יצא לפני בערך 4 שנים. בשיר נוצר קצת הומור שמספר על אישה שמציקה לבן הזוג עם הערות ותמיד הוא עונה לה "גם אני" כדי שתשחרר. השיר המצליח זכה ל 3 מיליון צפיות. וגם אותו כהן כתב והלחין בעצמו.

 

אקוט שרי

השיר "אקוט שרי" הוא השיר השני באלבומו השני של כהן. בשיר הזה כהן משתף פעולה עם בת זוגו אז, השחקנית מגי אזרזר. כיום הם כבר אחרי פרידה. אבל הלהיט? עדיין ממשיך לכבוש. "אקוט שרי" יצא לפני כשנתיים וזכה ל 3 מיליון צפיות. השיר מספר על הזוגיות בין השניים והפזמון כתוב במילים בצרפתית. נוסחא שללא ספק כבשה את כולנו.

 

איזה עולם

"איזה עולם" יצא לפני כשנתיים וזכה ליותר ממיליון צפיות. הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומו השני של כהן. (ולא, הוא לא מתוך הפתיח של שמש). השיר מושמע באווירה רגועה וסוחפת, ומספר על אחת האהבות של כהן. שילוב מנצח של כתיבה ולחן שסוחף את כולנו.

 

כל כך יפה לך

הלהיט "כל כך יפה לך" יצא רק לפני מספר חודשים וכבר זכה ליותר ממיליון צפיות. לעומת כל השירים של כהן בשיר הזה הוא נעזר באבי אוחיון בכתיבת המילים ולחן השיר. השיר יצא בשיתוף פעולה בינלאומי עם הזמר הלטיני Descemer Bueno. ומפה בטח כבר הבנתם שהשיר הזה הוא באווירה קצת יותר לטינית ורגועה. לשיר מצורף גם קליפ בו משתתף הזמר הלטיני יחד עם כהן.

 
 
תגובות