שניים במחיר אחד? סלינה שחררה סינגל ואחר דלף לרשת. צילום מסך מהאינסטגרם

שניים במחיר אחד? סלינה שחררה סינגל ואחר דלף לרשת

אין ספק שסלינה יודעת איך לעשות לנו טוב על הלב, היום (ה') שיחררה הזמרת את הסינגל החדש שלה "Fetish" חודש לאחר יציאת הסינגל האחרון שלה, וגם הודלף לרשת שיר שלה מהעבר

הכוכבת האהובה עלינו חוזרת חודש לאחר יציאת הסינגל שלה "Bad liar" והבוקר (ה') שיחררה גומז סינגל נוסף ששמו "Fetish" בשיתוף פעולה עם הראפר ג'וציי מיין שנמצא במגמת עליה במוזיקה עולמית לאחר שיתופי פעולה מצליחים ובניהם סלינה. ובנוסף הודלף לרשת סינגל נוסף של הזמרת משנת 2016, שמרעיש את הרשת.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 

סלינה ממשיכה עם הקו הבוגר גם עם ב-"fetish" ונראה כי גומז מצאה את מקום הנוחות שלה, הסגנון המתוחכם יושב על גוון הקול שלה מעולה ומתאים לה. קטע הראפ של ג'וצי מוסיף ושובר את תחושת הרוגע שהשתלטה עלינו בשמיעה, השיר עצמו קליל וכיף להאזנה, מילים פשוטות ומוזיקה איכותית מהסוג שנעלם לנו קצת בשנים האחרונות. גומז מביאה איתה סגנון חדש ומכתיבה את הכללים שוב בשילוב בין האומנותיות שבקליפים לבין המוזיקה שמחברת הכל לדבר אחד.  

בנוסף לסינגל ששוחרר היום, הודלף סינגל נוסף של סלינה מ2016, שעונה לשם "Stained" שכאמור לא תוכנן לצאת בזמן הקרוב למרות שאי שם בשנה שעברה סלינה פרסמה אותו בספצ'אט ומאז הוא לא הוזכר שוב. השיר הזכיר לנו מעט את את סגנונות השירים שנכחו באלבומה האחרון "Revival" אך גם הוא על הקו הבוגר שסלינה משדרת כעת. שיר אהבה אולי אפילו נבגדת, שעשוי טוב ומחמיא לגוון קולה של גומז, וכמו שכבר אמרנו היא לגמרי מצאה את איזור הנוחות שלה ויוצרת מוזיקה שנעימה לשמיעה ובעיקר מעולה. 

 
תגובות