דרמה: ביבי רקסה מאשימה את דמי לובאטו בהעתקה . gettyimages

דרמה: ביבי רקסה מאשימה את דמי לובאטו בהעתקה

פחות משבוע לאחר יציאת הסינגל החדש שלה, דמי לובאטו לא רואה מנוס. בעיצומם של קידומים לשירה החדש "sorry not sorry" היא נמצאת בסערה חדשה כשהיא מואשמת בהעתקה על ידי הזמרת ביבי רקסה. אולי עכשיו היא כן תצטרך להגיד סורי?

יוצאת דיסני, דמי לובאטו, נמצאת השנה בשיאה עם שיתופי פעולה מצליחים וקאבק ענקי לעולם המוזיקה כמעט שנתיים לאחר יציאת אלבומה האחרון, וכעת נמצאת בסבב קידום שירה החדש "Sorry not sorry" שיצא לפני כשבוע וזכה להצלחה גדולה ומועמד ללהיט הקיץ. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אך נראה שלא כולם התלהבו מהשיר המדובר, הזמרת והיוצרת, ביבי רקסה, הגיבה אמש ברשת החברתית "טוויטר" כי לובאטו העתיקה משירה "Bad bitch" משפטים שלמים ואף נתנה דוגמה לכך. מעריציה של לובאטו מיד התייצבו להגנתה והתכחשו בתוקף להאשמות ואילו מהצד השני - מעריציה של רקה חיזקו את דברייה. 

 

11_1_1_1_1
צילום מסך מטוויטר

 

22_1_1
צילום מסך מטוויטר

נכון לעכשיו אין עוד תגובה מלובאטו בעצמה, שכן בימים אלו היא נמצאת עדיין בסבב הקידום שלה לקראת הקליפ המצורף שעתיד לצאת בקרוב. אנחנו מקווים שכל זה לא יגרום לסכסוך מוזיקלי חדש, כאמור בשנה הזאת כולנו נחשפנו לקאט פייט בין קייטי פרי לטיילור סוויפט שלא שובעות מהריב התקשורתי, ובכלל בתעשייה גדולה שכזו ריבים הם חלק גדול מהעסק. 

 

אנחנו מוצאים את כל הסיפור הזה די אירוני, לאור העובדה ששלשום (ו') סיפרנו לכם כאן על ניסיון פריצה וגניבה לביתה של לובאטו בזמן שהיא שהתה בבריטניה, וכעת לובאטו נמצאת בצד המואשם בגניבה. אז מי צודקת והאם לובאטו העתיקה מרסקה? את זה תצטרכו לשפוט בעצמכם

 
 
תגובות