סיכומוזיקלי: עידן עמדי בסינגל חדש והחיילים הנוסטלגים. צילום: אוהד רומנו

סיכומוזיקלי: עידן עמדי בסינגל חדש והחיילים הנוסטלגים

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: עידן עמדי מוציא סינגל נוסף, זמרות חדשות בתחום וחיילים שעושים קאבר לשיר מהעבר

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


עידן עמדי - "אושר"

עידן עמדי שחרר לאחרונה אלבום חדש, רביעי במספר עליו קיבל אלבום זהב, לכבוד המאורע החגיגי החליט להוציא סינגל חדש מתוך האלבום - "אושר"

את השיר כתב והלחין עמדי בעצמו (כמו בכל שיריו) ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי הופקד פטריק סבג. השיר מרגש, רך ועדין. הוא גורם להתמכרות רגשית אמיתי ללחן ולמילים, יש משהו כל כך אמיתי ומיוחד בשיר שגורם להתאהבות מהירה בו. עמדי מצליח לבצע את השיר בצורה המרגשת והטובה ביותר שאפשר היה והאמת שמבחינתי זה אחד השירים היותר טובים שיש באלבום הזה. 

לסיכום: פשוט מעולה! ★★★★★

 

שירה קיזלשטיין - "בסוף כל יום"

את שירה קיזלשטיין אתם עדיין לא מכירים וזה בדיוק הזמן שלכם להתחיל לשנן את השם. שירה היא זמרת צעירה בת 19 שמתחילה ממש בימים אלו את קריירת המוזיקה שלה. השבוע הוציאה הזמרת הצעירה את סינגל הבכורה שלה - "בסוף כל יום"

הסינגל בוגר, מיוחד ומביא קו מוזיקלי שפחות רואים לאחרונה אצל זמרים חדשים במיוחד בגילה. את הסינגל כתבה והלחינה לצד גיא קושנירסקי שגם לקח חלק בעיבוד השיר. סך הכל שיר באמת מוצלח, מביא משהו שונה ומאוד נכון לקולה העדין. בנוסף לשיר קיבלנו גם קליפ מיוחד אשר מוסיף רבות לשיר שטוב ממילא. 

לסיכום: יריית פתיחה מצוינת. ★★★★★

 

סתיו שמש - "תמיד חוזר"

הזמרת סתיו שמש פרצה לאחרונה עם סינגל הבכורה שלה "מדרגות". לפני שהחלה בקריירה מוזיקלית אישית כתבה שמש שירים רבים בינהם ניתן למצוא את "אור", "בלי להתכוון", "שמלה כחולה", " בסוף הכל חולף" ועוד'.

הסינגל הראשון של סתיו הוכיח את כישרונה הגדול גם בתחום השירה ולא רק בכתיבה. השבוע הוציאה שמש את הסינגל השני שלה מתוך אלבום הבכורה שבדרך - "תמיד חוזר", אותו כתבה והליחנה שמש לצידה ש סתיו ברגר שגם הפיק ועיבד מיזיקלית. אז כמו בסינגל הקודם שלה גם פה סתיו הצליחה בצןרה נפלאה. השיר טוב, הוא זורם ואפילו קצת ממכר, קולה של סתיו אגב מוכיח את עצמו פעם נוספת ומזכיר לנו כמה טוב שהוציא סינגלים משל עצמה. אגב, בנוסף לשיר קיבלנו גם קליפ מלל וציורים המתעדים מקום בצורה מיוחדת שמוסיפה קצת צבע לשיר המצוין.

לסיכום: עשתה זאת שוב בצורה מעולה. ★★★★

 


ליאל - "מחייכת"

ליאל היא זמרת צעירה, ממש בתחילת דרכה המוזיקלית. מאחוריה כבר הסינגלים "מכונית פאר", "לילות לבד". השבוע הוציאה ליאל את הסינגל השלישי שלה - "מחייכת".

"מחייכת" נכתב והולחן על ידי דני ריקו אמינוב ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי בשיר אחראי חן מליניאק. אז תחיל דווקא בקליפ, משהו בו כיפי, מלא אנשים, ריקוד, לוקיישנים שונים שהופכים את השיר למעניין יותר ומוסיפים לו דיי הרבה. השיר לעומתו טוב קצת פחות, משהו שם זורם אך לא מספיק, השיר אמנם כולל לחן מקפיץ מילים מרקידות אך לא משהו שם עדיין לא סגור לי כמו שצריך. קולה של ליאל מצוין, היא מחזיקה את השיר בצורה מעולה.

לסיכום: שיר טוב, אך לא מספיק. ★★★

 

שיר זוארץ - "טיפה אחר"

רגע אחרי שהוציאה את סינגל הבכורה שלה - "סתם ככה" הוציאה השבוע הזמרת הצעירה והמבטיחה יש לציין את הסינגל השני שלה מתוך אלבום הבכורה שבדרך  

הסינגל החדש - "טיפה אחר" נכתב והולחן על ידי מאור שטרית ורון ביטון כאשר מאור הופקד גם על ההפקה והעיבוד המוזיקלי בשיר. השיר מוצלח, הלחן והמילים משתלבים מצוין זה עם זה וקולה של שיר מוסחך עוד יותר לשיר המצוין. השיר טוב במיוד בסך הכל ושיר ללא ספק ממשיכה את הדרך המעולה במוזיקה שלנו.

לסיכום: המשך מוצלח במיוחד. ★★★★★

 

שווה האזנה:

אז החיילים שלנו לא יודעים רק להלחם אלא גם לשיר, השבוע עלה לחשבון הפייסבוק של "חיילים מצייצים" סרטון מיוחד ונוסטלגי בו שני חיילים שרים את "הלילה יעבור" של יפתי. הביצוע כיפי במיוחד וגורם לפרץ נוסטלגיה מלא בכישרון! שימו אוזן, מבטיחה ששווה לכם.

השבוע העלתה לאינסטגרם ולערוץ היוטיוב שלה השחקנית דנה לב סרטון חדש ושווה במיוחד יחד עם איתמר אלבז. בסרטון שרה לב את השירים של הלהקה האהובה - "התקווה 6". הביצוע מעולה ומזכיר שוב (לא ששכחתי או משהו, כן?) עד כמה לב מוכשרת ואני בטוחה עוד נשמע עליה לא מעט בתחום המוזיקלי. ובינתיים, אתם מוזמנים לקרוא את יומן הקיץ המיוחד שלה שהחל אתמול בפרוגי!

 
תגובות