דלף לרשת: הגרסה של קייטי פרי לשיר של בריטני ספירס . צילום: GettyImages

דלף לרשת: הגרסה של קייטי פרי לשיר של בריטני ספירס

קייטי פרי ובריטני ספירס הן ללא ספק שתיים מכוכבות הפופ האהובות עלינו, אז תארו לכם כמה שמחנו שגרסה מיוחדת של Passenger של בריטני דלף לרשת, אבל עם קולה של קייטי פרי!

 
בריטני ספירס וקייטי פרי מזמן כבר מנהלות קריירה מלאה בריבים תקשורתיים, לצד היותן כוכבות הפופ הגדולות שיש. אך נראה כאילו הסכסוכים נשארו מחוץ לתחום היחסים של השתיים וכי אין בניהן "באד בלאד". לראייה -אפילו בעבר העניקה פרי לספירס את  השיר "Passenger".  השיר שוחרר לפני ארבע שנים יחד עם יציאת האלבום השמיני של הזמרת, "Britney Jean". פתאום הוא צץ בחזרה, כשהודלפה גרסאת הדמו הרשמית של קייטי פרי לשיר. מקרי? תחשבו שוב. 
בטקס פרסי הגראמי האחרון, היחסים בין בריטני ספירס וקייטי פרי התחממו אחרי פליטת פה מצידה של פרי, שהובנה לא נכון על ידי המעריצים וספירס עצמה, מה שיצר קרע עמוק ביחסים בינהן. כשפרי נשאלה על סגנון השיער שלה והשינוי המפתיע היא ענתה כי היא מחליפה סגנונות בשיער כמעט כל הזמן והפעם היא ניסתה משהו חדש, ועדיין לא "גילחה" את שיערה. אאוץ'.
 
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © gettyimages
 
הזמרת לא ראתה בעין חיובית את פליטת הפה זו והעלתה תמונה לחשבון האינסטגרם בה כתוב ציטוט מן הברית החדשה, "היא מדברת מתוך מה שממלא את ליבה". מיד לאחר מכן קייטי התנצלה ואמרה כי ההתבטאות לא הייתה מכוונת כלפי בריטני ספירס ושכן היא עדיין לא גילחה את שיערה.
 
 
 
אך כאן הסיפור לא נגמר, לאחר הריב המתוקשר צץ לו ברשת דמו של הגרסה של פרי, כשעוד תוכנן להיות באלבומה השלישי. מה שלא קרה כי הועבר בסוף לבריטני. ומה שהעלה ספקולציות לגביי העובדה שפתאום הדמו שוחרר לאוויר העולם ומה עומד מאחוריי ההחלטה הזו. 
 
אך נשים את הדרמה בצד ונתנחם בעבודה שזכינו בשתי גרסאות שונות ומיוחדות לשיר, ששפכו קצת אור ותקווה לראות בחזרה את קייטי פרי ובריטני ספירס ולקוות שיום אחד נקבל שיתוף פעולה רשמי בין השתיים. 
 
 
 
תגובות