מהבמה למסך: אד שירן בהופעה מוזיקלית במשחקי הכס. צילום: Gettyimages

מהבמה למסך: אד שירן בהופעה מוזיקלית במשחקי הכס

טירוף משחקי הכס חוזר! שנה לאחר סיום העונה השישית אמש (ג׳) חזרה הסדרה לעונה שביעית עם אורח מיוחד ומוזיקלי, אד שירן. אז איך זה קשור למוזיקה?

טירוף "משחקי הכס" חזר ובגדול. בכל מקום בו נביט - כולם מדברים על העונה החדשה של הסדרה המצליחה ביותר בעולם. אלא שאחרי שבשנה שעברה התלהבנו מהייצוג הישראלי של אניה בוקשטיין ויוסוף סוויד, הפעם אנחנו מתלהבים מהזמר המצליח אד שירן שהצליח להסתנן לקאסט.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כשכל העולם נושא עיניים אל המסך בציפייה אל שובה של הסדרה, נחשפנו לפנים מוכרות, ואלו לא היו פניה של חאליסי. אלו היו הפנים של האיש והגיטרה, אד שירן.  הכוכב המזמר הצהיר לא פעם כי הוא אוהב ומכור לסדרה ובמהלך הצילומים לעונה הנוכחית, קיבלנו ספויילר לנוכחותו של אד כדמות חדשה. בנוסף, אם לרגע חשבתם ששירן לא יביא את הצד המוזיקלי שלו, טעיתם! אריה סטארק פוגשת בשירן וחבריו בעלי הגלימות האדומות ביער. הסצנה נפתחת בליווי קולו הנעים של הזמר ולאחר מכן מצטרפים אליו בעלי הגלימות האדומות והם שרים בהרמוניה עד שסטארק הצעירה קוטעת אותם ומחמיאה על השיר היפה שלא שמעה מעולם. 

 

כידוע, בסדרות עתירות תפקידים לא כולם נשארים לזמן ממושך, וכרגע עוד לא ידוע עד כמה גדול תפקידו של אד, אם בכלל. ולשם כך נצטרך לחכות להמשך הסדרה אד כבש אותנו על המסך והוכיח שיש בו מעבר לקול יפה, ומי יודע אולי בעתיד נראה את שירן בעוד תפקידים גדולים על המסך, למרות שכרגע, טוב לנו עם המוזיקה שהוא מייצר.

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות