טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אליעד. צילום מסך מאינסטגרם

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אליעד

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- אליעד

אחד הזמרים הללא ספק מוצלחים יותר בשנים האחרונות הוא אליעד. אליעד, שפרץ כבר בגיל נורא צעיר דרך הסדרה "שמש", חזר למיינסטרים לא מזמן, וישר כבש את כל ביצת המוזיקה ישראלית. עם שירים מושלמים, ואלבומים לא פחות, בחרנו את חמשת השירים שיותר אהבנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תמיד חלמתי
השיר "תמיד חלמתי", יצא ממש לפני כשבוע, וכבר זכה לקבל מעל חצי מליון צפיות. אליעד לקח חלק בכתיבת והלחנת השיר, שהוא מעט שונה מכל מה שזכינו לשמוע ממנו עד עכשיו- וזה בדיוק מה שגרם לנו להתאהב ולשמוע אותו שוב ושוב.

 

מיאמי
את השיר שיצא לפני כשנה, אליעד כתב והלחין בעצמו. השיר מקפיץ אך נעים ורגוע ויושב בדיוק על קולו המושלם והכובש של אליעד. השיר זכה להצלחה רבה- ובצדק.

 

מתוק שמרלי
השיר "מתוק שמרלי" היה השיר שהחזיר את אליעד בבום. השיר זכה להמון צפיות והמון השמעות ביוטיוב וברדיו, וזאת בגלל היחודיות שבו- בשיר אליעד מכניס שמות של זמרים, ועל כך מתבסס כל השיר. הטריקיות בשיר, זה מה שעשה לנו כל כך טוב, ונתן לאליעד דחיפה עצומה לעולם המוזיקה, למרות שהיה כבר אלבום מאחוריו.

 

סימן
גם "סימן" היה בן השירים הראשונים של אליעד אחרי הפריצה והוא יצא לפני כשלוש שנים. השיר הזה הוא שיר אהבה נעים ומלטף בטירוף, מה שגורם לנו לרצות לשמוע אותו פעם אחר פעם אחר פעם.

 

רוחות
השיר הזה הוא ללא ספק אחד השירים הטובים של אליעד, וזאת בגלל העוצמתיות שבו. בנוסף, השיר זכה לביצוע בתכנית "הכוכב הבא". השיר העוצמתי והמרגש הזה, בהחלט מתאים להכנס לנו לטופ 5.

 

 

תגיות
תגובות