קארה דלווין בפסקול ויוצא וואן דיירקשין בשיר ראשון . צילום מסך מהקליפ

קארה דלווין בפסקול ויוצא וואן דיירקשין בשיר ראשון

שנתיים עברו מאז התפרקות להקת וואן דיירקשן, ולאחר שכולם יצאו לקריירות סולו עם מוזיקה מקורית, הגיע תורו של לואיס. פייר? חיכינו לו! בנוסף, קארה דלווין בשיר מיוחד מתוך הסרט בכיכובה. האזינו

וואן דיירקשן הייתה אחת הלהקות המצליחות של שנות האלפיים המאוחרות, שילוב של פליטי ריאלטי שהצליחו למנף את ההצלחה שלהם אל על. אז כשהגיעה ההודעה על פירוק הלהקה, כולנו נותרנו בהלם. ותהינו מה יעלה בגורל הזמרים. הראשון שיצא אל קריירת סולו היה זאין מאליק, כשנה אחריו יצאו הארי ונייל לקריירות סולו וזכו להצלחה גדולה, ולפני כחודש ליאם שיחרר את הסינגל הראשון שלו מתוך האלבום המתוכנן. אמש (ו') האחרון מהלהקה, לואי, שיחרר את הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אז נוספו לנו חמישה זמרים מדהימים לפלייליסט, ואתמול יצא שיר הבכורה של לואי טומילסון בשיתוף פעולה עם ביבי רקסה והופק ע"י Digital Farm Animals. לשיר קוראים "Back to You" ומלווה לו קליפ בו משתתפים השניים, השיר מתחיל בקולה של רקסה, חשוב לציין שהקול שלה מאוד מיוחד ומושך את העין מקולות של זמרות אחרות מה שמוסיף מאוד לשיר. אחרי הפזמון טומילסון מתחיל לשיר את החלק שלו בשיר ובסוף הם מתחברים ביחד לסיום השיר. הקליפ עצמו מצולם במספר לוקיישנים עם החלפת בגדים כמובן.

 

שיר מעולה לאמצע הקיץ יש לו גרוב מגניב וזה משהו חדש לגמרי, וטומילסון שלא נחשב לווקאליסט הכי גדול בלהקה מפתיע אותנו לטובה, ומוכיח שעם עבודה יש מוזיקה מעולה. מוזיקה כזו נעלמה לנו בזמן האחרון מה שנרשם ללואי ולרקסה בונוס על חדשנות ומקוריות. 

"הוווקאליסט הכי גדול" © צילום מסך מיוטיוב

בנוסף לסינגל של לואי, שוחרר לרשת פסקול מיוחד לכבוד הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" בביצוע של מי שמשחקת בו, קארה דלווין.  דלווין בעבר חשפה כי יש לה קשר למוזיקה, והוכיחה זאת בעזרת הכישרון שלה באמנות הביט בוקס.לשיר קוראים "I feel everthing" והוא מפתיע במיוחד! קארה מצליחה להפנט אותנו עם הקול העדין שלה ולרגעים מזכירה לנו את לנה דל ריי בעדינות של קולה. אמנם קארה כרגע לא מפתחת קריירת מוזיקה, אבל אין ספק שזה משאיר בנו חשק לעוד. 

 

 

 

 
תגובות