סיכומוזיקלי: הראל מויאל חוזר ואיתי לוי בחידוש ליהודה לוי. צילום: יחסי ציבור ופזית עוז

סיכומוזיקלי: הראל מויאל חוזר ואיתי לוי בחידוש ליהודה לוי

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם הבאנו לכם סינגל חדש להראל מויאל, פוסט מרגש של שירה מרגלית והשיר המרגש שנולד בצילומי "הישרדות"

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

התקווה 6 - "אישה של גבר אחד"

אז אחרי ש"התקווה 6" הביאו לנו לא פחות משבעה אלבומים מוצלחים במיוחד עם להיטים כמו: "הכל עוד לפני", "קופנגן", "הכי ישראלי", "בעולם שלה" ועוד' הוציאו השבוע הלהקה הכי ישראלית במדינה סינגל חדש, "אישה של גבר אחד".

את השיר כתב והלחין סולן הלהקה - עומרי גליקמן ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית בשחר הופקד דני (פילוני) קרק. השיר מצוין, אחד הטובים ששמעתיי לאחרונה, משהו בו פשוט טוב מידי. הביצוע של עומרי מעולה והשילוב של המילים עם כלי הנגינה והלחן יוצרים שיר מעולה, ממכר וכיפי. בכלל, משהו בלהקה הזו תמיד ישאר מיוחד ושונה מכל שאר הדברים שיש במוזיקה הישראלית ודווקא בגלל זה הם טובים כל כך וישראליים כל כך. לשיר מתווסף קליפ טוב גם כן הכולל שני משתתפים בלבד, עומרי (סולן הלהקה) ושל בהדר דימנד ("סוסי פרא") בתוך מונית ועל זה בעצם מתנגן השיר כולו. וסך הכל שיר בהחלט מצוין, יש בו כל מה שצריך להיות בשיר טוב והם ללא ספק עשו את זה שוב (בפעם המי יודע כמה).

לסיכום: לא מפסיקים להפתיע. ★★★★★

 

נסרין קדרי - "תאמרו לו"

נסרין קדרי היא כבר מזמן לא התגלית מ"אייל גולן קורה לך", היא כבר הרבה מעבר שכבר כמעט ושכחתי שהשתתפה בראליטי כלשהו, בכל מקרה מאז השתתפותה בתכנית הספיקה קדרי הצעירה להוציא שני אלבומים ובימים אלו עובדת על האלבום השלישי. השבוע היה שבוע עמוס ומרגש במיוחד עבור קדרי, היא הוציאה סינגל חדש -"תאמרו לה", התארסה לבן זוגה בעשור האחרון ואף חיממה את להקת "רדיוהד" בפארק הירקון השבוע לצידם של דודו טסה ו"הכוויתים".

את "תאמרו לו" את והלחין לא אחר מאשר אבי אוחיון (כבר מתכון בטוח ללהיט) ועל העיבוד המוזיקלי הופקד מתן דרור. השיר טוב אפילו טוב מאוד אבל אני לא בטוחה מה השיר היה בלי קולה של קדרי, נראה כי רק היא יכולה לבצע את השיר בצורה הזו. היכולות הווקהליות שלה אדירות והופכות את השיר לטוב עוד יותר. סך הכל באמת שיר מוצלח וקדרי ללא ספק ממשיכה לכבוש את המוזיקה הישראלית.

לסיכום: יכולות ווקהליות מרשימות במיוחד. ★★★★

 

גיא זו ארץ ויעל בר זוהר - רק הירח

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ הם כבר לא מעט שנים (טפו, טפו, טפו) אחד הזוגות הכי יציבים בביצה, אז מלבד היותם זוג נשוי והורים לשלושה הם גם מטפחים קריירות מצליחות. גיא כבר לא מעט שנים מנחה את "הישרדות" דבר הגורם להפרדה של הזוג למספר חודשים עקב הצילומים לראליטי המצליח, הפרידה הממושכת יצרה שיר, אותו הוציאו השניים כדואט מיוחד.

"רק הירח" נכתב על ידי אמיר תומר והולחן על ידי גיא בעצמו, ההפקה המוזיקלית בשיר היא של אחיו, רועי זו-ארץ איתו הוציא כבר אלבומים בעבר. השיר מרגש, הוא אמיתי כל כך ועדין. הביצוע לשיר מצוין גם כן והשניים ללא ספק מוצלחים גם כצמד מוזיקלי. יש בשיר משהו מאוד אמיתי, הוא מביא לנו את הרגשות שלהם ישר לאוזניים לשיר מוצלח במיוחד. החיבור בין הקולות שלהם טוב גם כן. בנוסף לשיר המוצלח יש גם קליפ מרגש לא פחות של השניים רחוקים זה מזה, גיא באי עם הילדים המקומיים ואילו יעל בביתם. סך הכל באמת שיר מצוין והאמת שהייתי שמחה לקבל מהם עוד דואטים. הגעגוע הזה הכי נגע בנו!

לסיכום: מרגש ומוצלח ★★★★★

 

הראל מויאל - "כל מה שביקשתי"

הראל מויאל חזר לאחרונה אחרי שמעט נעלם לנו מהזירה המוזיקלית, הוא הספיק להוציא ארבעה אלבומים מוצלחים במיוחד עם סינגלים כמו: "ואז תבואי", "בא למסיבה", "אהיה לך אושר", "פריז" ועוד'. השבוע הוציא מויאל סינגל חדש, מתוך האלבום שבדרך אשר עתיד לראות אור בקרוב.

את הסינגל החדש, "כל מה שביקשתי" כתב והלחין מויאל בעצמו כאשר על ההפקה והעיבוד המוזיקלי לקח אחריות דורון אלימלך. מויאל, ממשיך בצורה מצוינת את הקו שהתחיל איתו, העדינות והרגש משתלטים (לטובה כמובן) גם בסינגל הזה ויוצרים משהו מאוד אמיתי ומרגש. הסינגל מוצלח בסך הכל, הוא מדגיש את כל היתרונות בקולו העדין של מויאל עם שילוב של רגש, מילים כנות ולחן רגוע בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות והאמת, לא בטוחה שיש מישהו שיכול לבצע את השיר הזה רמה כזו.

לסיכום: עדין ויפייפה. ★★★★★

 

שווה האזנה

רגע לפני סבב ההופעות החדש שלו העלה השבוע הזמר דור דניאל סרטון מיוחד לחשבון האינסטגרם בו הוא חושף שיר חדש שכתב קובי אפללו ללחן של דניאל, השיר נקרא "שר לעולמך" והוא עתיד לראות אור בקרוב, השיר נשמע מצוין ופייר, אני כבר ממש מחכה לשמוע את השיר המלא ואת האלבום שמתקרב אלינו בצעדי ענק. לגמרי שווה האזנה!

בטוחה שראיתם את כל תמונותיה של שירה מרגלית מהחופשה החלומית שלה עם משפחתה אך מסתבר שמאחורי כל התמונות מסתתר לא מעט כאב אותו החליטה לשתף אותנו בפוסט מרגש ואמיתי עם שיר מיוחד ששרה לצד נגינה בגיטרה לזכר אמה שנפטרה לפני כשנה. משהו בשירה אמיתי וכנה בכל מצב, דבר המראה עד כמה היא מיוחדת ובעלת עוצומות רבות. הביצוע מרגש ומדהים ועם קריאת הפוסט הוא עוצמתי עוד יותר. 

 

כולם מדברים על מה יקרה כשנמות אני זוכרת את עצמי בוהה באוויר ומנסה לסלק את המחשבות מהראש בכעס , כשכבר ידעתי שאמא של כבר כנראה לא תחיה עד 120 אבל לא הייתי מסוגלת להודות אפילו בפני עצמי במקום הכי כמוס וסודי בלב שלי , אני זוכרת את עצמי מנסה אפילו לא בכוונה לדמיין את הסיטואציה , אם זה יכאב לה , מתי זה יקרה , מה יהיה עד אז , איך נפרדים , איך אפשר בכלל להתמודד עם דבר כזה ? זוכרת את עצמי שוכבת לידה במיטה ומנסה להסניף את הריח מהעור שלה כדי לזכור אותו , מנסה להתמסר לרגע בלי לחשוב על מה יהיה כשהיא לא תהיה כאן ,להנות מכמה רגעים אחרונים שבהם אני התינוקת של אמא שלי כולם מדברים על המוות ,אבל אף אחד לא מדבר על מה שקורה אחרי על הרגע הזה ״שהחיים ממשיכים״ שהכל משתנה, שהבית ריק , שצריך לאסוף את השברים ולהתחיל להתרגל לחיים החדשים שנכפו עליי , בלי האדם הכי הכי קרוב אליי , כי ״ככה החיים״ וכי ״זה דרכו של עולם״ הרגע שהמציאות מכה בפנים ואני מבינה שגם אם אשב ימים ולילות להתחנן ולבכות, גם אם אלוהים ירחם עליי הוא לא יוכל להחזיר את הגלגל לאחור , אמא שלי לא נמצאת כאן , ואני לא אראה אותה שוב , לפחות לא בעולם הזה , כשניסיתי לחשוב על החיים אחרי לא דמיינתי שהם יכולים להמשיך , לא ידעתי מאיפה יהיו לי הכוחות , לא הייתי מוכנה לעכל את המחשבה הזו בכלל אף אחד לא הכין אותי לרגע הזה שאני אבין שכלום לא שלם , שאני יתומה מאמא , שאין מי שתגונן עליי , תצעק עליי , תטיף לי ותחבק אותי אף אחד לא סיפר לי שגם הרגעים הכי הכי שמחים ומאושרים מהולים בכל כך הרבה כאב ותחושת פספוס עצומה ועל כמה הרגע הכמעט שלם היה יכול להיות מושלם אם היא הייתה כאן , ואז באה המחשבה על מה יהיה , על החתונה שלי , לידות , נצחונות , כשלונות , הימים הכי מאושרים בחיים שלי יהיו רק כמעט מאושרים , כמעט שלמים כי תמיד מישהי תהיה חסרה. זו שהעניקה לי חיים . בחרתי לשתף אתכם בדבר האישי הזה כדי שיפסיקו להגיד שבאינסטגרם הכל ורוד , והכל לא אמיתי , הנה זו אני האמיתית , ולמרות כל התמונות הזוהרות בתאילנד , קשה לי בפנים , יש לי חור בבטן אבל אני ממשיכה - בחיים שלא הכרתי קודם , יום אחד בהיי ויום אחד בדאון מחייכת בתמונות חיוך כמעט מאושר , כי אני רוצה להנות מהחיים כמו שאמא לימדה אותי , כמו שהיא הייתה רוצה , רוצה להיות מאושרת , או לפחות כמעט ❤️ אז הנה ממני אליכם מהמקום הכי חשוף ואמיתי ״כמעט״ . הגרסה המלאה בפייסבוק

A post shared by ★Shira Bina Margalit★ (@shiramargalit) on

השבוע יצא אלבום חדש לאיתי לוי בתוכו מסתתר שיר מפתיע במיוחד, ביצוע חדש לשיר "רציתי" (שיר הנושא של "האלופה"), אז לוי החליט להכניס את החלק הים תיכוני לשיר דבר שהוסיף לו לא מעט וגרם לו לחידוש מוצלח במיוחד, ופייר לגעגעוע לסדרה הישנה! הבחירה להוסיף את השיר לאלבום היא בהחלט מפתיעה והאמת שגם יש בה לא מעט סיכונים אך סך הכל אני הופתעתי לטובה מהביצוע. שאלנו את איתי על ההחלטה להוסיף את השיר לאלבום:"השיר יצא לפני עשור, ובשלוש השנים האחרונות אני שר אותו הרבה בקריוקי. היה לי חלום לעשות לו חידוש מיוחד וזה יצא מרגש וסוחף כאחד".

 
 
תגובות