הכניסה אסורה: למה ג'סטין ביבר לא רשאי להופיע בסין?. gettyimages

הכניסה אסורה: למה ג'סטין ביבר לא רשאי להופיע בסין?

ההתנהגות הבעייתית של הזמר האהוב ממשיכה לרדוף אותו; כעת נודע כי הביבר אינו מורשה להיכנס ולהופיע בסין בעקבות הפרשיות הסוערות בהן לקח חלק בשנים האחרונות

לרוב כשאנחנו שומעים על התנהגות לא מתאימה או לא חינוכית העונש העולה בראש הוא נזיפה ולא יותר. כנראה שבסין הנהלים קצת שונים, כי לפי נתונים שפורסמו ברשת הזמר ג'סטין ביבר אינו רשאי להיכנס ולהופיע במדינה עקב התנהגותו הלא חינוכית. בנינו? עונש מקורי. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ביבר לא רואה מנוח מהצרות ואם לרגע חשבנו שהכוכב הצעיר נרגע, תמיד תצוץ איזו שערורייה חדשה. הפרשייה התורנית היא באדיבותה של סין, שאסרה על הזמר להופיע או להיכנס למדינה והסיבה העיקרית היא "התנהגותו הלא חינוכית". כידוע בסין מקפידים על סדר וארגון בכל הקשור לחינוך וכנראה שביבר לא עומד בתנאים הקשוחים. ביבר, שכזכור גם לא מורשה להיכנס לדיסנילנד, הוא לא היחידי שכניסתו לסין נאסרה והוא מצטרף לשורה של אמנים, בניהם "מארון פייב" ולהקת הרוק "אואזיס". 

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר © GettyImages

מהצד של סין נאמר כי ג'סטין הוא זמר מוכשר אך לצד זה גם זמר צעיר ושנוי במחלוקת. הם מקווים שכשהוא יתבגר, הוא ישפר את מעשיו ויהפוך באמת לזמר אהוב על ידי הציבור. 

כנראה שבסין עוד לא התעדכנו, כי לפני פחות משבוע ביקר ביבר ביוזמתו מעריצים בבית חולים והעביר איתם יום שלם מלא במוזיקה וכיף. אין ספק כשזה מגיע לביבר הדרמות לא מאחרות לבוא, אבל אנחנו לא שוכחים שבסופו של דבר הוא אמן צעיר שלומד מטעויות, ועל כך אנחנו אוהבים אותו כל כך! 

 

 
תגובות