מתנה מוזיקלית: הפלייליסט שיעשה לכם את יום האהבה. צילום מסך מיוטיוב

מתנה מוזיקלית: הפלייליסט שיעשה לכם את יום האהבה

עדיין לא הספקתם לקנות לבן או לבת הזוג שלכם מתנה לט"ו באב? עזבו את המתנות הקיטשיות שאפשר למצוא בחנויות. יש לנו מתנה מוזיקלית עבורכם, שתגרום לאהבה שלכם להראות חזקה וקרובה במיוחד. יום אהבה שמח!

ט"ו באב הוא סיבה מעולה לחגוג את הזוגיות שלכם ולפנק את בן או בת הזוג שלכם במתנה רומנטית. אך לצד שלל המתנות הקיטשיות שאפשר לקנות, יש לנו רעיון למתנה מקורית ובעיקר מוזיקלית עבורכם! פלייליסט מתנה מלא בשירים רומנטיים ומרגשים שיעזרו לכם להפוך את ט"ו באב למוזיקלי ברגע אחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Without you - דיוויד גטה ואשר 

את הפלייליסט נתחיל דווקא בשיר של דיוויד גטה ואשר, "without you". השיר שיצא לפני שש שנים נכנס ישירות אל תוך הלב שלנו, כי מלבד העובדה שהוא שהוא מקפיץ ונחשב לאחד השירים שעשו את שנת 2011 לקצת יותר צבעונית, הוא רומנטי ומלא אהבה. קולו של אשר כובש במיוחד בשיר ומבטא את היכולות הווקאליות הענקיות שיש לו. השיר מתאר במעט שבלי אהבת חיו שלו הוא לא יכול לעשות שום דבר. קיטשי, אבל לגמרי נכנס לפלייליסט הרומנטי שלנו. 

 

Dangerously In love - ביונסה 

לא באמת חשבתם שפלייליסט רומנטי לא יכלול בתוכו את ביונסה, נכון? אז לפני שהיא שרה בכאב על בגידות ביונסה הייתה זמרת תמימה שהאמינה בכוחה של האהבה ובאלבומה הראשון הוציאה את השיר Dangerously in love הנושא גם את שמו של האלבום בו הוא נמצא. השיר מתואר מנקודת מבטה של קווין בי כשבעצם היא שרה לאהובה ומסבירה לו את ההשפעה שלו עליה ושהיא מודה לו על הרגעים הטובים והפחות שלהם. 

 

Wonderwall - אואזיס 

להקת הרוק המוצלחת אואזיס יצרה הרבה להיטים ענקיים שיכולים בקלות להיכנס לפלייליסט הזה, אך רק שיר אחד עושה את העבודה ונחשב כשיר הרומנטי ביותר שהלהקה עשתה. אנחנו מדברים על השיר Wonderwall. השיר לגמרי נחשב לאחד האיכותיים שתעשיית המוזיקה זכתה לקבל בשנות ה-90 וגם נחשב לאחד השירים המרגשים שאנחנו יכולים לקבל. הוא מוצלח ולא בזכות האיכות המוזיקלית שבו אלא בגלל שהוא גורם לכל מי ששומע אותו אוטומטית להתאהב. כזה ט"ו באב! 

 

Just The Way You Are - ברונו מארס 

ברונו מארס הוא אחד הזמרים הכי רומנטיים שיש לנו. שירים שעוסקים בפרידות מרגשות וכואבות ועד לחתונות בזק, הכל אצל ברונו עוסק באהבה. אך השיר שהכי מתאים לפלייליסט הרומנטי שלנו הוא Just the way you are, אותו מקדיש לבחורה שאיתו בקליפ. השיר מדבר על איך שהוא אוהב אותה כמו שהיא, ללא איפור וללא מסיכות. מארס יודע לקנות אותנו עם השירים שלו ולכן השיר הזה נכנס מיד אל תוך הפלייליסט מתנה שלכם. 

 

Mine - טיילור סוויפט  

טוב, אין ספק שטיילור היא מלכת הקיטש שעולם המויקה אי פעם ספג. כמו ברונו, שיריה של סוויפט עוסקים בעיקר באהבה. לפני שטיי עסקה בכתיבת להיטים על האקסים שלה, היא דווקא עסקה ביצירת שירים אופטימים עם סוף מתוק. בדיוק כמו עם השיר Mine שמתאר סיפור אהבה מושלם למדי, עם קשיים כמו כל זוג רגיל. טיילור קיבלה כישרון כתיבה ענק, כי היא מצליחה לגרום לנו להתרגש מהשיר ולהאמין באהבה תמימה וטובה. 

 

If I ain't got You - אלישה קיז 

אלישה קיז היא המלכה הבלתי מעורערת של ימי האהבה ולכן היא פשוט חייבת להיות חלק מהפלייליסט הזה. קיז היא שילוב מוצלח של עוצמות ווקאליות טובות ושירים איכותיים ובעיקר רומנטיים! If i ain't got you נחשב לאחד השירים המצליחים שלה והוא פשוט מושלם לווייב של ט"ו באב. השיר מסופר מנקודת מבטה של אלישה בו היא מסבירה בפשטות שרוב האנשים בעולם היו רוצים דברים שטחיים כמו כסף ותהילה, אך היא רוצה רק דבר אחד וזה את אהובה. כן, קצת דביק מדי, אבל יום האהבה אז מותר. 

 

Your song - אלטון ג'ון 

אלטון ג'ון הוא הדיווה הגברית החזקה של תעשיית מוזיקת הפופ. הוא אחראי ללא מעט להיטים שאחראים לזכרונות ילדות מתוקים של כולנו. אך השיר שנבחר להיות כאן הוא your song, שיר שאם לומר את האמת לא צריך את ט"ו באב כדי להיות להיט. הוא מראה לנו צד אחר באלטון, פחות תיאטרלי ויותר רומנטי. שיר אהוב שמחמם כל לב ששומע אותו ורק על זה הוא תופס מקום נכבד בפלייליסט שלנו. 

 

This I promise you - אן-סינק 

הרבה לפני שכיכב בקדמת הבמה, היה ג'סטין טימברלייק חלק מלהקת הבנים אן-סינק, שאז הייתה מושא הערצתן של מיליוני בנות ונערות ברחבי העולם. בין שלל להיטיהם נכלל גם This I promise you, השיר הכי מרגש של הלהקה, אשר איתו גם נסגור את פלייליסט המתנה. השיר אומנם אינו מדבר באופן ישיר על אהבה, אך בהחלט אפשר לקשר אותו לנושא. מסופר מנקודת מבט של גבר שמבטיח לאהובתו שהיא לא תפגע יותר בחייה וכי הוא יהיה המקלט הבטוח שלה. 

 
תגובות