15 שנה אחרי: ג'סטין ובריטני בדרך לדואט? . צילום: GettyImages

15 שנה אחרי: ג'סטין ובריטני בדרך לדואט?

אמנם עבר עשור מאז שהפאוור קאפל בריטני וג'סטין פירקו את החבילה, אבל כנראה שהעולם לא שבע מהם. 15 שנה לאחר הפרידה, הסוף לשמועות על דואט משותף הגיע לסופו. תכלס? התרגשנו!

לפני יותר מעשור היו ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס הפאוור קאפל הכי מוזיקלי שידעה הוליווד. היא הייתה זמרת בתחילת דרכה, והוא היה מושא הערצתן של בנות כשהיה חלק מלהקת הבנים המוצלחת "אן סינק". השניים תחזקו זוגיות פוטוגנית במיוחד שהגיעה אל קיצה לפני 15 שנה ובכך שברו השניים את הלבבות של כולם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השניים שהכירו על הסט של "מועדון החברים של מיקי מאוס" הפתיעו את כולם עם הפרידה שלהם ובמשך השנים רצו שמועות על שיתופי פעולה מוזיקליים בניהם. ואף הופץ שיתוף פעולה של השניים שנגנז עקב הפרידה המדוברת. ג'סטין ובריטני שברו שתיקה בדרכם, ולאחר הפרידה שיחרר כל אחד מהם את שיר הפרידה שלו, טימברלייק עם "Cry me a river" שגרם לחשוב כי הפרידה שלהם נגרמה בעקבות בגידה מצד ספירס, ולאחר יציאת השיר שלו שיחררה בריטני את "Everytime" כמעין תשובה לשאלות שצפו בעקבות פרידתם. 

 

ובמשך השנים נמענו מלהגיב על שיתופי פעולה ביחד, או על הפרידה עצמה. אמש המפיק טימברלנד עשה את מה שכולנו חיכינו לו ואישר את השמועות. 

בתוכנית רדיו אמריקאית  בסוף השבוע האחרון התארח המפיק המפורסם וכשנשאל על השאלה האם תגיע מוזיקה חדשה מכיוונו הוא נענה בחיוב. וכמובן שהמראיינות לא יכלו לעצור את ההתלהבות וביררו האם המוזיקה החדש כוללת בתוכה את ג'סטין ובריטני וענה כי זה יגיע בקרוב, ובעצם אישר את השמועות הרבות שרצו להן במהלך השנים על שיתוף פעולה חדש. 

אנחנו לא יכולים לעצור את ההתרגשות שלראשונה אחרי 15 שנה ג'סטין ובריטני ישלבו כוחות ויסגרו מעגל בדרך הכי טובה שהם יודעים. 

 

תגובות