צעירה מתמיד: מיילי סיירוס כובשת בסינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

צעירה מתמיד: מיילי סיירוס כובשת בסינגל חדש

שלושה חודשים עברו מאז שמיילי סיירוס חזרה אלינו עם מוזיקה חדש עם יציאת הסינגל המוצלח שלה "מאליבו" והיום (ו') היא משחררת שיר וקליפ חדש מתוך האלבום. האזינו

שבוע וחצי עברו מאז שמיילי סיירוס בישרה לעולם על יציאת אלבומה החדש, ואמש (ו') שיחררה הזמרת סינגל חדש המלווה בקליפ צבעוני במיוחד. את החזרה לעולם המוזיקה עשתה סיירוס עם הסינגל "Malibu" שהצליח והחזיר לנו את מיילי האהובה מפעם אליה התגעגענו כל כך. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש, "Younger Now", הנושא את שם האלבום החדש מפתיע אותנו ומחזיר אותנו אחורה. הקליפ צבעוני כיאה למיילי, עם אנשים ודמויות רבות בתוכו. מיילי מככבת בו בתור כמה דמויות שהזכירו לנו את מיילי של לפני ארבע שנים עם המייקאובר הזכור לכולם. 

 

השיר עצמו מדבר על העובדה ששינויים הם חלק מהחיים, ושאפשר להשתנות תמיד, ואף להרגיש צעירים יותר עם כל שינוי שנעשה. מה שנותן לנו את הצד של מיילי לכל השינוי הדרסטי שעברה, מכוכבת ילדים לפורצת גבולות. השיר בא להעביר לנו השומעים מסר ברור בו סיירוס מבהירה כי השינויים שהיא עברה הם לגיטימיים.

אמנם השיר אינו דומה ללהיט הקודם "Malibu" ולא דומה למה ששמענו מיילי עד עכשיו במהלך הקריירה שלה אך הוא אמיתי וכנה והכי חשוב כייפי, ואנחנו צופים לו הצלחה. 

 

 

 

 

תגובות