לינה מחול מצטרפת לסיבוב ההופעות של ליטל מיקס. צילום מסך מהקליפ

לינה מחול מצטרפת לסיבוב ההופעות של ליטל מיקס

ליטל מיקס, להקת הבנות המצליחה, תצרף לסיבוב ההופעות שלה בבריטניה זמרת ישראלית כמופע חימום. כל הפרטים

"ליטל מיקס", אחת מלהקות הבנות המצליחות והמוכרות ביותר בעולם, הזמינה זמרת ישראלית להיות מופע החימום שלהן למשך 37 הופעות במהלך סיבוב ההופעות שלהן בבריטניה (UK). כל ההופעות כבר הוכרזו כ"סולד אאוט" - מה שמוסיף להישג המרשים עוד אלמנט גאווה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת שתזכה לחמם את הבנות היא לא אחרת מלינה מח'ול שמתחילה לכבוש את אירופה לאחרונה עם השירים החדשים שלה.על פי ההודעה ששוחררה לתקשורת, הכוכבת המקומית נבחרה על ידי חברות הלהקה במיוחד.

רובנו מכירים את מח'ול מזכייתה בעונה השנייה של תכנית הריאליטי "דה וויס" לפני ארבע שנים. כבר באותה שנה הצטרפה מחול ל"X פסטיגל". כמעט שנה לאחר מכן הוציאה מחול את סינגל הבכורה שלה "אנתה" שלא זכה להצלחה גדולה בארץ וככה לאט לאט נעלמה מהתודעה. זמן מה לאחר מכן הוציאה מחול שני סינגלים ואלבום שלם שהצליח באנגליה ומסביב והגיע למקום השני במצעד השבועי של אנגליה.

 

ליטל מיקס שתארח את מחול כבר זכתה בעשרות תארים על המוזיקה שלהן ועכשיו הן נמצאות במהלך סיבוב ההופעות שלהן לכבוד האלבום האחרון שיצא. במשותף למחול גם ליטל מיקס התחילו את דרכן בתכנית ריאליטי, אקס פקטור, בה הגיעו למקום הראשון. מאז הן הספיקו להוציא ארבעה אלבומים מצליחים עם להיטים שזכורים עד היום.

© gettyimages

אנחנו מתרגשים בטירוף ומאחלים ללינה המון הצלחה בדרך החדשה!

תגובות