טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עומר אדם. צילום: יח"צ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של עומר אדם

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נועה בדש, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- עומר אדם

לעומר נחשפנו בפעם הראשונה כשהיה צעיר והשתתף בעונה השביעית בכוכב נולד. מאז עבר אדם דרך מאוד ארוכה, והספיק למלא אולמות גדולים, להוציא המון שירים, ואף חמישה אלבומים מצליחים. למרות שיהיה קשה, נאלצנו לבחור חמישה שירים בלבד שנגעו בנו הכי הרבה. אז מה בחרנו?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מודה אני-

את השיר הזה כתב אבי אוחיון והלחין אסף צרויה בשביל עומר אדם. השיר שיצא לפני כשלוש שנים בלבד, הספיק לצבור תאוצה ולזכות באהבה רבה בקרב המדינה. מה שמיוחד בשיר הזה, הוא שיש בו משהו נורא אמיתי, ולמרות שעומר אדם לא כתב את השיר בעצמו, הוא מרגיש לגמרי שלו, לגמרי אמיתי וכנה. השיר צריך ללמד את כולנו להוקיר תודה, חוץ מזה, שהמנגינה שלו מהממת.

 

מביט מהצד-

השיר מביט מהצד יצא ממש לפני מספר חודשים כחלק מאלבומו האחרון של הזמר. גם את השיר הזה כתב אבי אוחיון והלחין אסף צרויה. השיר הוא שיר אהבה קליל וקליט שיושב בול על קולו הנעים, והים תיכוני של עומר אדם. השיר כיפי ועושה מצב רוח טוב ולכן אנחנו כל כך אוהבים אותו.

 

סיפור ישן-

השיר סיפור ישן הוא אחד השירים המפתיעים ביותר של אדם. השיר יצא בשילוב עם לירן דנינו, ועומר אדם ולירן דנינו לא באים מאותו ז'אנר. ובכל זאת, בשנה השלמה בה השיר באוויר הוא זכה למעל 15 מליון צפיות, המון השמעות והצלחה רבה. נראה לנו שכמות הצפיות מדברת בפני עצמה- השיר מושלם, וכל מילה מיותרת.

 

בסוף הכל חולף-

גם השיר הזה יצא לפני מספר חודשים כחלק מאלבום החדש של עומר אדם. השיר הוא אחד השירים המרגשים, הנעימים, והאיכותיים שיצאו בזמן האחרון במוזיקה הישראלית. פשוט התאהבנו.

 

אחרי כל השנים-

השיר אחרי כל השנים יצא לפני קצת יותר משנה, וגם הוא אחד השירים המצליחים שיש. השיר הוא שיר אהבה מרגש ושקט, שהצליח לגעת בכל עם ישראל. אנחנו אהבנו את השיר הזה, בגלל שהוא לא מתיימר 'לצעוק' אהבה. הוא מדבר על בחורה, בשקט, ובאופן הכי כנה שיש. בנוסף לכל זה, הקול העדין של אדם מנסה לגרום לנו להתמכר, ומצליח ובגדול.

 

ספרו לנו בתגובות איזה שיר של עומר אדם אתם הכי אוהבים!

 

תגובות