קווין רובין ועידן טלמור: "תמיד תהיה ביקורת, לטוב ולרע". צילום מסך מהסרטון

קווין רובין ועידן טלמור: "תמיד תהיה ביקורת, לטוב ולרע"

כוכבי האינסטגרם החליטו לגוון ושחררו השבוע סינגל בכורה משותף בשם "לה פיו בלה", תפסנו אותם לראיון מיוחד באולפן ההקלטות על המעבר בין העולמות ועל הביקורת החברתית בעקבות טרנד כוכבי הרשת שמתנסים במוזיקה. צפו

אחרי טיילור מלכוב, שחר סויקיס, בן זיני, אנה זק, "IC" וגל גברעם - הגיע תורם של כוכבי רשת נוספים לשחרר את הלהיט התורן שלהם לעולם. הפעם מדובר בשחקן וכוכב הרשת קווין רובין ובכוכב רשת מצליח נוסף - עידן טלמור שמוכרים בעיקר בזכות סרטוני האינסטגרם שלהם. לקליפ ולשיר הבכורה שלהם קוראים "לה פיו בלה" - שיר אהבה קליט למושא האהבה. למעשה, הביטוי "לה פיו בלה" (אותו ממתגים השנייים ברשתות שלהם) נוצר בעקבות טיול של טלמור בבולגריה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לא מעט תגובות טענו במקרים אחרים ואף במקרה הזה ש"למה בכלל כוכבי רשת מעזים להיות זמרים?" אלא שהם לא ממהרים לצאת בהכרזות על קריירת מוזיקה אלא אומרים כי זוהי התנסות שהם רצו לחוות עם הקהל שלהם ואף מגיבים לביקורת הקשה שאפשר לחוות מהקהל על האומץ. פגשנו אותם באולפן ההקלטות של חן מליניאק לשיחה על התהליך.

באולפן ההקלטות. כתב: משה אבוטבול | עריכה: יותם קצור
 

השיר, אותו כתבו השניים יחד עם "ריקו" ו-ויק ג'אן, עלה רק אתמול (ב') לרשת וכבר נכנס לרשימת הסרטונים המובילים של יוטיוב של השבוע בישראל, וכמיטב המסורת - גם זכה ל"הקדשה" תוקפת מצד רון נשר.

 
תגובות