סקאוטר: ג'וליה מייקלס היא הדבר הבא בעולם המוזיקה?. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: ג'וליה מייקלס היא הדבר הבא בעולם המוזיקה?

אם השם שלה מצלצל לכם באוזן, אל תתפלאו ששמעתם שיר שלה, אך לא ידעתם במי מדובר, הכוכבת מאחורי הלהיט הגדול "Issues" נחשפת, האם ג'וליה מייקלס היא הדבר החם הבא בעולם המוזיקה? ואל תתפלאו אם תשמעו אותה עוד הרבה

פינת הסקאוטר האהובה חוזרת! ולמי שמבינכם לא מכיר אותה, פינת הסקאוטר השבועית שלנו תכלול בתוכה זמר בתחילת דרכו שאנחנו צופים לו עתיד מבטיח במיוחד בעולם המוזיקה העולמית. והפעם: ג'וליה מייקלס. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מייקלס, אשר התחילה בתור כותבת שירים לאמנים גדולים כמו ג'סטין ביבר, אד שירן ואף סלינה גומז, השנה היא פרצה עם סינגל הבכורה שלה "Issues" ומנסה את קריירת הסולו שלה בקדמת הבמה ולא מאוחרי הקלעים, השאלה האמיתית היא היכן יצליח לה יותר, כאמנית סולו שמנסה לפתח קריירה משלה או ככותבת שירים לבעלי קריירה מצליחה, כרגע התוצאות מראות תשובה חד משמעית וברורה, מייקלס ללא ספק הדבר החם הבא. 

 
השנה, החלה מייקלס לעבוד עם סלינה גומז על הסינגל בכורה שלה, "Issues" וגומז אף העלתה קטע ממנו לחשבון האינסטגרם שלה כשהמעריצים אינם יודעים במי מדובר, אך לא להרבה זמן, ב-13 לינואר שיחררה הזמרת את הסינגל ומאוחר יותר את הקליפ שגרף 93 מיליון צפיות, ובהחלט הסתמן כלהיט מבטיח, בלי יותר מדי דיבורים היא שיחררה מאוחר יותר את הסינגל השני שלה "Uh Huh" שלא הניב תוצאות כמו הלהיט הקודם אך בהחלט עשה את הבאז שהזמרת הייתה צריכה לקבל על מנת לקדם את המיני אלבום שלה "Nervous System", שהשתחרר ביולי האחרון.  
 
המיני אלבום, "Nervous System" נחשב לאחד מהאלבומים הטובים של השנה, ואף קיבל ביקורות משובחות מהמבקרים ומאמנים איתם עבדה הזמרת, בין השירים תוכלו למצוא את "Issues", "Uh Huh ושיר שכתבה לבד לחלוטין בשם "Don't Wanna Think" שנחשב לאחד מהשירים הטובים באלבום. מייקלס בהחלט הזמרת החדשה עם הפריצה המבטיחה של השנה, היא הספיקה להיות מועמדת ל"אמן החדש של השנה" בטקס ה-VMA של MTV להופיע בטקס ועוד לעורר סערה בגין ההופעה שלה, שנקטעה באמצע ונראתה בצורה שלילית בעיני הצופים.
ההופעה שעוררה סערה
 
 
 ועדיין כשהיא הספיקה לעשות כל כך הרבה דברים במהלך קריירה כה קצרה ולהשיג הישגי מכירות והורדות כשהיא טרייה בתפקיד, היא ללא ספק מבטיחה את מקומה כאמן מבטיח ואת הקריירה שלה, ותופתעו אף לגלות שחלק מהלהיטים האהובים עליכם נכתבו על ידיה, אנחנו לא דואגים לגבי להיטים מהזמרת, אך האם היא תצליח איתם ועתידם להיות להיטים. 
 
תגובות