פרסום ראשון: מסתמן מופע משותף של אאוחניה וקירל בסוכות. צילום: רפי דלויה

פרסום ראשון: מסתמן מופע משותף של אאוחניה וקירל בסוכות

אחרי שביקרה כאן למטרת צילום תכנית טיולים, פגשה את פרוגי ואפילו את המעריצים, בהם את המעריצה נועה קירל. כעת נודע לפרוגי על מגעים למופע של הכוכבת הארגנטינאית יחד עם מי שגדלה עליה. כל הפרטים.

לפני פחות מחודש ביקרה בישראל אחת הכוכבות הגדולות מארגנטינה, אאוחניה סוארז, במסגרת צילום תכנית טיולים בארץ הקודש בה בין היתר, רקדה על הבמה יחד עם סטטיק ובן אל. במסגרת הטיול יזמה הכוכבת מפגש מעריצים יחד עם אתר פרוגי, מה שהוביל למפגש פסגה בינה לבין הכוכבת המקומית / נועה קירל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קירל בת ה-16 הרגשה מהמפגש ואף צילמה סטורי שבו היא מלמדת את כוכבת ״כמעט מלאכים״ להגיד ״נועה קילללה״, מה שהיא לא ידעה שבסטורי הזה יוליד סיפור חדש לגמרי.

נועה פוגשת את אאוחה. צילום: משה אבוטבול
 

מקורות יודעי דבר מספרים היום לפרוגי כי אאוחניה להוטה לחזור לישראל והפעם בכדי להופיע, ואם זה לא מספיק לכם, אז בעקבות המפגש שפרוגי ארגנו בין קירל לאאוחניה, נולד הרעיון לעשות מופע משותף בו יכללו גם שירי "כמעט מלאכים". המופע צפוי להתקיים כבר לקראת סוף חג סוכות הקרוב בהיכל מנורה מבטחים, בו סוארז תשיר שירים של "כמעט מלאכים", קאברים אישים ותבצע דואט מיוחד עם קירל בספרדית ובעברית. 

קילההה
קילההה © רפי דלויה

כזכור רק בחג פסח האחרון, חיממה קירל כוכבת ארגנטינאית אחרת מ״כמעט מלאכים״, לאלי אספוסיטו במופע השני שלה בישראל. אבל זה עוד מוקדם מדי להתלהב, הדברים נמצאים עדיין במגעים ונבדקים, אך אם הדבר אכן ייצא לפועל, לבנות לא יהיה יותר מדי זמן להתארגן.

נועה ולאלי
נועה ולאלי © אלי כהן

משיר פינטו, יחסי הציבור של קירל נמסר: "כרגע מדובר בשמועות בלבד״.

 
תגובות