אימה מוזיקלית: הקליפים הכי מפחידים. צילום מסך מיוטיוב

אימה מוזיקלית: הקליפים הכי מפחידים

יום השישי ה-13 הגיע ואיתו גם הפחד. במהלך השנים אמנים רבים יצרו קליפים באווירת היום המפחיד והאימתי. אספנו את חמשת הקליפים המפחידים ביותר שאי פעם ספג עולם המוזיקה. אמאל'ה!

יום השישי ה-13 כאן ובעולם המוזיקה זה אומר הרבה קליפים מפחידים ומלחיצים. במשך השנים לקחו האמנים השראה מהיום ויצרו קליפים מפחידים במיוחד. כדאי שתכינו איתכם חבר או שניים כי זה הולך להיות מפחיד! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ריהאנה - Disturbia 

הזמרת ידועה כאחת שמשקיעה בקליפים שלה ודואגת לכל פרט ופרט, וההשקעה ניכרת גם בקליפ שלה לשיר Disturbia. בקליפ רירי מגלמת כמה דמויות מלחיצות למדיי, כשכל אחת מהן נמצאת במעין בית כלא. הקליפ המושקע הפך למוכר במיוחד וגם למפחיד ביותר של הזמרת. 

 


כריס בראון - wall to wall

הזמר והרקדן שיחרר בתחילת דרכו את השיר wall to wall שלא זכה להצלחה רבה בקריירה של בראון אבל זכה במקום ברשימה שלנו. הקליפ אמנם לא מוצף באלמנטים ״מפחידים״ אבל לאורך הצפייה המותחת הרגשנו כאילו נשאבנו לתוך העלילה המלחיצה. 

 


אמינם - 3am 

הראפר אמינם בשנים האחרונות נעלם מקדמת הבמה, אך השירים שיצר במהלך השנים לא יעלמו בקרוב. גם הראפר ממש כמו בראון שיחרר בשנות הקריירה הראשונות שלו את השיר 3am. השיר זכה להצלחה בזכות העלילה המפחידה שבקליפ. לאורך הקליפ ניתן להבחין באחד הסממנים המוכרים של היום - טיפות דם מה שמוסיף לאווירה המפחידה של השיר. 

 


בקסטריט בויז - Everybody 

את השיר הזה אנחנו בספק אם תכירו, אך הוא היה אחד המוכרים בשנות ה90. להקת בקסטריט בויז הייתה אחת מלהקות הבנים המוצלחות שידעה האנושות. להרכב יצאו המון שירים שזכורים לכולנו עד היום, אך השיר הכי מפורסם שלהם הוא everybody שמתאר את חברי הלהקה כל אחד כדמות משונה ולא אנושית כשהעלילה מתרחשת בבית מלון מפוקפק למדיי. 

 


מייקל ג׳קסון - Thriller 

את הרשימה יסגור מי שהתחיל את הטרנד של ״קליפים מפחידים״ הלא הוא מייקל ג׳קסון. מלך הפופ האגדי יצר את אחד הקליפים המוכרים והמצליחים בתולדות המוזיקה העולמית. השיר, thriller מתאר בתוכו את הסיפור של מייקל ובת זוגתו כאשר מתקפת זומבים תקופת אותם ואת מייקל שהפך לחלק מהם. בקליפ יש את הריקוד המפורסם שלימים יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מהמסורת של ג׳קסון. 

 

 

 

תגובות