מוזיקה בסוכה: עידן עמדי ירגש את האושפיזין. ליאור פינקסון

מוזיקה בסוכה: עידן עמדי ירגש את האושפיזין

חופשת סוכות עומדת להיגמר ממש בקרוב, ורגע לפני שכולנו קמים מהסוכה הנה האושפיזין המוזיקלי האחרון שהיינו רוצים לארח. הפעם בסוכה שלנו יהיה עידן עמדי. הזמר הירושלמי שהתפרסם בכוכב נולד והצליח לשבור את תקרת הזכוכית של פליט הריאלטי ולהפוך לזמר האהוב בישראל

עידן עמדי פרץ לראשונה בראליטי "כוכב נולד" שם השתתף בעונה השמינית, לא היה קשה לפספס אותו כבר באודישן הראשון, אותו בחור ששר את "שחר בלי שם" שלימים נהיה "כאב של לוחמים" הגיע לאודישן עם נשקו הצבאי וגיטרה, הוא הצליח לכבוש די מהר את שופטי התכנית ואת הקהל בבית. מאז הספיק להוציא ארבעה אלבומים, שלושה מהם הגיעו למעמד של אלבום זהב, לזכות בשיר השנה וזמר השנה מספר פעמים, להופיע על במות גדולות ובעיקר לעשות ללא מעט אנשים טוב על הלב עם שירים מוצלחים במיוחד. בין שריו אתם יכולים למצוא את: "אליך", "תעמולה", "רץ אל האור", "ישראל", "חלק מהזמן", "עכשיו כולם רוקדים" ועוד'.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי: 

זו הייתה שנה מלאה בעשייה עבור עמדי הצעיר, הוא הוציא אלבום רביעי במספר שהגיע למעמד אלבום זהב ואף מספר שירים מתוכו נכנסו לפלייליסט והגיעו למקומות מכובדים במצעד השנתי של רשת גלגלצ, בנוסף, הצטלם לסדרה הדרמה "פאודה" שעתידה לעלות בקרוב למסכים (בyes) ואף התארס למרים, בת זוגו בעשור האחרון.

 

עמדי הוא ללא ספק הישראלי האולטימטיבי, הלוחם, הירושלמי, הפטריוט ששר על "ישראל" ועל "כאב של לוחמים" גרם לישראלים להתחבר אליו במהרה. עמדי מביא משהו מאוד כנה, הוא כותב בדיוק את מה שמרגיש ולא מתבייש בדבר, הוא מצליח להביא שירים איכותיים, אמיתיים ובעיקר הכי ישראליים שיש. משהו בו מזכיר את ארץ ישראל היפה, ארץ ישראל של פעם, בלי מסכות ובלי התחנפויות לסגנון המוזיקלי המשתנה פה. 

שיריו מצליחים לגרום לבכי, שמחה, התרגשות והתמכרות. הוא מצליח בשיר אחד להביא לא מעט אלמטים, בין אם זה הלחן המאוד זורם וכיפי למשמעות אמיתית במילים שבאות להעביר ביקורת או מסר חד וברור, הוא מצליח באלבום אחד להביא שירים שונים זה מזה, שיר רגוע ועצוב ליד שיר רומנטי עדין ומרגש אחריו יבוא יבוא שיר שבא לתת ביקורת ברורה לחברה. אין ספק שסוכה עם עידן תהיה מלאה באור, בתקוות, בשיחות מעניינות וכמובן מוזיקה טובה. 

 

ובנימה קצת אישית, אי שם בכוכב נולד 8 הייתי ילדה די קטנה שהתרגשה מהירושלמי שעלה על הבמה, התרגשתי מהגמר שהתקיים בעיר שלי. אני מודה שעבר אז היה משהו מאוד מיוחד בעמדי שגרם לי די מהר להתחבר אליו, אל קולו ואל שיריו. מאז גדלתי, התבגרתי, התחלתי לשמוע את כל שיריו, להבין אותם, לבכות ולהתרגש מהם, להסכים איתם ולהעביר איתם שעות של נסיעות. עמדי, לפחות בעייני, הוא אחד הזמרים הכי ישראליים שנראו פה בשנים האחרונות, משהו בכנות, בציוניות ובכתיבה היחודית לו הפכו אותו די מהר לאחד הזמרים הטובים שנראו במוזיקה הישראלית. 

שיהיה חג שמח, מלא באור, מוזיקה טובה

לכל "סוכה של זמרים" - לחצו כאן!

תגובות