מוזיקה בסוכה: הראל סקעת יחמם לכולם את הלב. צילום מסך מיוטיוב

מוזיקה בסוכה: הראל סקעת יחמם לכולם את הלב

אז אמנם כבר קמנו מהסוכה, אך החופשה עוד לא נגמרה, ויש עוד ערב חג אחד. ולכן, יש זמר אחד שלא יכולנו לפסוח עליו בכל הקשור לאירוח בפלייליסט הסוכה שלנו - הראל סקעת

הראל סקעת פרץ לחיינו בקרב הדרמטי ביותר בתולדות "כוכב נולד" - "קרב ההראל והראל". מאז שזכה במקום השני בכוכב נולד 2 הספיק סקעת לשחק במחזות זמר, להוציא ארבעה אלבומים מוצלחים, לייצג את ישראל בארוויזיון, לזכות בתארים נחשקים, לשפוט בראליטי "הכוכב הבא" ולהוציא שירים מצליחים במיוחד כמו: "משהו ממני", "עכשיו", "ואת", "אהבה מסובבת הכל", "כמה עוד אפשר" ועוד'. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

זו ללא ספק הייתה שנה מוצלחת עבור סקעת הצעיר, הוא חגג עשור במוזיקה, הוציא אלבום רביעי מיוחד, הוא מכבב בימים אלו במחזמר "עלובי החיים" ועובד על מופע חנוכה "מסביב לעולם ב80 יום" וממשיך להופיע על כל במה אפשרית. בנוסף, בקרוב נראה אותו על המסך בעונה החדשה של"הכוכב הבא" שם כאמור משמש כשופט.

 

סקעת הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר מוצלחים שנראו כאן, הוא כובש, קולו ממכר ומצליח לרגש בשניות ושיריו מצליחים לגעת, לרגש ולשמח. אז סקעת חגג השנה עשור של עשייה מוזיקלית ואני די בטוחה שהמוזיקה הישראלית הייתה נראת אחרת לגמרי בלעדיו, הוא מוסיף לה רבות, גם כבן אדם וגם כזמר מוצלח במיוחד. יש בו משהו כל כך מיוחד, אמיתי, שיריו אמיתיים, אמיצים, רומנטיים, מקפיצים ומרגשים. הוא מצליח לגעת, לא מפחד להגיד מה שחושב (בין אם ברשתות/בתקשורת/בשיריו). סוכה עם סקעת יכולה להיות מענינת במיוחד, מלאה בשירים, בשיחות מעניינות, בסיפורי ארוויזיון וכוכב נולד ואולי אפילו במרתון פסטיגלים נחמד שבטוח יוסיף לסוכה המוזיקלית הזו. 

ובנימה קצת אישית, יוצא לי לעקוב לא מעט אחרי סקעת,  אני ללא ספק גדלתי לתוך שיריו, הופעתיו בפסטיגלים, במופעי החנוכה השונים ובמסך הטלוויזיה. אני בטוחה שהוא הוסיף לא מעט לחיי, אם זה בשמיעת שיריו בזמן נסיעה או סתם בבית, לצפייה בו כשופט בראליטי או סתם בהופעת שירה שלו. יש בשיריו במשהו קסום, אפשר להתחבר אליהם ולהתרגש מהם בשניות ואם השיר לא בא לרגש אז אפשר ללמוד ממנו רבות, להבין, לשמוח, להקשיב טוב טוב לכל מילה ומילה ולהפוך אותה לעולם שלם בתוך שיר מוצלח. אז סקעת הוא לגמרי אחד האנשים היותר מוכשרים ומיוחדים בתעשיית המוזיקה הישראלית ואני בטוחה שהוא ימשיך עוד רבות במוזיקה (וטוב שכך).

שיהיה חג שמח, מלא באור ומוזיקה טובה

תגיות
תגובות