חורף של אומנים: הדיג'יי המוצלח KYGO יגיע לארץ!. צילום: Joanneslovund

חורף של אומנים: הדיג'יי המוצלח KYGO יגיע לארץ!

לאחר קיץ מלא באומנים לוהטים, הגיע הזמן של החורף לארח כמה מהכוכבים הכי שווים. והפעם, מי שיגיע להפוך לנו את החורף לטיפה פחות קר והרבה יותר לוהט, הוא הדיג'יי KYGO שאחראי לכמה מן השירים שכיכבו בכל פלייליסט אפשרי

הדיג'יי KYGO הספיק לשתף פעולה עם הכוכבות הכי לוהטות כמו סלינה גומז ואריאנה גרנדה. אלבום הבכורה שלו הגיע למקום הראשון ב-Itunes ונבחר להוביל את פסקול הסרט "50 גוונים של אפור" וכל זה בגיל 25! ואם עדיין לא הספיק לכם, הוא יגיע אלינו לארץ למופע חד פעמי וסוחף, אז כדאי שתכינו את עצמם. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קייגו, יליד נורבגיה, הפך תוך זמן חסר תקדים מפסנתרן, למפיק מוזיקת האוס טרופית יוצא דופן. שיתף פעולה עם השמות הגדולים ביות בתעשיית המוזיקה: סלינה גומז, אד שירן, קולדפליי, ג'ון לג'נד, U2 אלי גולדינג ועוד, כעת הוא מגיע לישראל כשהוא נמצא בשיאו להופעה חד פעמית שתתקיים ב-2 לדצמבר בגני התערוכה בתל אביב.

 

המסע שלו לפסגה החל בגיל 6 כשהחל ללמוד פסנתר קלאסי. כמעט עשור חלף עד שהמוזיקה הקלאסית פינתה את מקומה לאהבה החדשה בחייו. באמצעות הדרכות שונות שמצא ברשתות חברתיות כמו יוטיוב, למד Kygo הצעיר להשתמש באתר מיוחד על מנת ליצור מוזיקה אלקטרונית שמתאימה בדיוק לטעמו הייחודי.  

 

במאי 2016 שיחרר את האלבום הראשון שכלל את הלהיטים "Carry me", "Stay" ו"Happy Birthday" בשיתוף הפעולה עם הזמר ג'ון לג'נד. עד כה נרשמו לקייגו אך ורק הצלחות, וכל שיר שלו מטפס אל טופ המצעדים. כל אלה רק הוסיפו להצלחתו של הדיג'יי וסימנו אותו כהבטחה של עולם המוזיקה האלקטרונית. 

הרשמה מוקדמת לרכישת כרטיס בהטבה בסך 50₪ החל מהיום (ד') בשעה 08:00 ועד יום חמישי בשעה 17:00 במחירים הבאים:  גולדן 369 ₪ ובמתחם הדשא: 269 ₪ מספר הכרטיסים בהטבה זו מוגבל עד גמר המלאי המוקצה. המכירה תפתח באופן רשמי ביום חמישי בשעה 17:00 במחירים הבאים:  גולדן: 419 ₪ מתחם קהל: 319₪.

את הכרטיסים ניתן יהיה להשיג ב-Megatickets ובמספר הטלפון: 077-7784449

וגם באתר המופע : https://kygo.co.il/

 

 

 

 

 

תגובות