סיכומוזיקלי: ספיישל שווה להאזנה . צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: ספיישל שווה להאזנה

מור שקל, כתבת המוזיקה שלנו בטור מוזיקלי מיוחד לכבוד סוכות עם סרטוני השירים שאתם פשוט לא יכולים לפספס מהשבוע האחרון

בכל שבוע אני מביאה לכם את הסינגלים שאתם פשוט לא יכולים לפספס, השבוע, לכבוד סוכות החלטתי להביא לכם את סרטוני המוזיקה שעלו השבוע לרשתות החברתיות ואתם פשוט לא יכולים לא לשמוע, מוכנים? 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ליאור קקון

כזכור, ליאור קקון השתתפה ממש לאחרונה בראליטי "The Voice" ומאז היא לא מפסיקה לכבוש אותנו. לאחרונה הוציאה הזמרת הצעירה סינגל ראשון - ""לרקוד איתך יותר" שזכה להאהדה גדולה בזמן די קצר. בנוסף, ממש לא מזמן התגייסה קקון הצעירה לצה"ל כאשר משרתת בלהקה צבאית בחיל החינוך. השבוע העלתה קקון הצעירה והמוכשרת סרטון מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה בו היא שרה את "מחכה" של הזמרת ריטה. את השיר היא ביצעה כשהיא על מדים דבר המוסיף לרגש לא מעט (לפחות בעייני) והביצוע, הוא מצוין, כובש ומרגש במיוחד.

סטטיק

לא יודעת אם שמתם לב אבל סטטיק ובן אל לקחו הפסקה קצרה למטרת אגירת כוחות וטיול קצר בעולם. בזמן שסטטיק בילה באיטליה, צרפת ולונדון בן אל טייל עם זוגתו - אורטל במספר מדינות בארצות הברית. אז רגע אחרי הנחיתה של השניים בארץ הקודש נסעו השניים להופעה בשוהם. הסרטון שהעלה סטטיק מצולם מצד הבמה וכך בעצם אנחנו יכולים לראות גם את סטטיק ובן אל (שנראו מאוד שמחים לחזור לבמות) וגם את הקהל. השניים שרו בסרטון את "סתם" יחד עם הקהל שהיה נראה די נהנה מההופעה של הכוכבים. בנוסף, סטטיק ציין בפוסט כי"רשמית חזרנו מחול, היה טירוף!! אבל אין ולא יהיה על האנשים במדינה שלנו. אין יפים כמוכם בכל העולם ❤️ תודה על הכל". פייר, התגעגענו אליהם!

לינה מחול

הזמרת לינה מחול נכנסה לחיינו ב"The Voice" ומאז היא לא מפסיקה להפתיע אותה, כאשר ההפתעה האחרונה הייתה כשהתחילה לחמם את להקת "littlemix" בסבב ההופעות שלהן בבריטניה. מחול, העלתה סרטון מתוך אחת ההופעות בסקוטלנד. בסרטון נראה כי מחול נהנת ומתרגשת במיוחד מהמעמד המכובד והמרשים אליו הגיעה. בסרטון שרה את "Hair" של להקת הבנות המצליחה "littlemix". האמת, לא הייתי מתנגדת לצפות בהופעה הזו! (גם שלה וגם של להקת הבנות כן?)

כוכבי כדברא

בסדרה "כדברא" מסתבר יש לא מעט כישרונות מוזיקלים, זה התחיל בדנה לב (אביגיל), אביה מלכה (לילה), דניאל מורשת (ונטו) שעולה בימים אלו עם מופע חדש ב"זאפה" והמשיך עם דין גרבר (דקל) ורועי ניב ולשר (עמיחי - אוג). השבוע העלו שניים מכוכבי הסדרה שני סרטונים שונים לחשבונות האינסטגרם שלהם. דין העלה לחשבון הפרטי שלו ביצוע לשיר "Slow Cheetah" של "Red Hot Chili Peppers" בנוסף לביצוע המפתיע גרבר גם מנגן על גיטרה ומאראה על עוד כישרון שקיים בו ואילו חברו לסדרה רועי העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו שר את אחד השירים היותר מוכרים ונוסטלגים -  "I'm Yours" של ג'ייסון מארז. בסרקטון רועי שר ומנגן ומזכיר לנו שוב עד כמה הוא שר יפה, פייר אני כבר די מחכה לאיזה קאבר של דין ורועי יחד או אולי אפילו של כל הקאסט המוזיקלי המוכשר בכדברא. 

 

My new lover

A post shared by Roy Niv Weschler (@roynivweschler) on

 

🐆

A post shared by Dean (Deano) Gerber (@deanogerber) on

ניב ברסינסקי

השבוע העלה ניב ברסינסקי ביצוע מיוחד ל"Friends" של ג'סטין ביבר. בסרטון שהעלה לחזבון האינסטגרם שר הזמר אלי חוליו שכזכור השתתף בעונה האחרונה של "The Voice". בסרטון רואים את ניב ואלי מנגנים על גיטרה ואת אלי ששר. הביצוע היה מעולה והסרטון כפי במיוחד לצפייה ואין ספק שהשניים האלו מוכשרים באופן מיוחד! 

 

Justin Bieber - Friends 🎶 חג שמח! עם המוכשר @eli_huli @budagov.guitars @budagov_instruments

A post shared by ניב ברסינסקי Niv Bresinski 🇮🇱 (@nivbres) on

תגובות