סקאוטר: ברידג'יט מנדלר בדרך חדשה. צילום: gettyimages

סקאוטר: ברידג'יט מנדלר בדרך חדשה

ברידג'יט מנדלר, כוכבת דיסני לשעבר חוזרת עם מוזיקה ותדמית חדשה. לאחר הכישלון שחוותה עם הקריירה המוזיקלית, חוזרת הכוכבת עם סגנון חדש לגמרי, מעט אפל ולגמרי לא דיסני. האם הפעם זה יעבוד? לנו יש תחושה שכן

לאחר שבשבוע שעבר, חשפנו בפניכם את הראפרית הכי חמה שיש, הפעם פינת הסקאוטר השבועית שלנו מוקדשת לזמרת ולשחקנית ברידג'יט מנדלר, אותה אתם בטח מכירים מ"גוד לאק צ'ארלי". הכוכבת עשתה את הקאמבק המוזיקלי שלה אחרי עבודה של שלוש שנים על מיני אלבום ועל אלבום אולפן שני שצפוי לצאת בשנה הקרובה. היא הספיקה לשחרר את הסינגלים "Atlantis" ו- "Do You Miss Me At All" מהמיני אלבום "Nemesis" שהכניס אותה עמוק אל תוך עולם האינדי וה-R&B החדש. 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
אם אתם עדיין לא מזהים אותה, מדובר בזמרת ששרה את הלהיטים הגדולים "Hurricane" ו-"Ready Or Not", שבימים אלו בונה את מקומה בעולם המוזיקה האלטרניטיבית ובהחלט מהווה איום ממשי ללנה דל ריי ולורד. לפני כחמש שנים שיחררה מנדלר את אלבום הבכורה שלה "Hello My Name Is..." המוצלח ואף קטפה תארי פלטינה, אך במהלך כתיבת האלבום החדש היא נשכחה אי שם מאחור וגם הקאמבק המוזיקלי הקטן שלה ב-2016 לא היה משהו.
 
 
 
שיא ההצלחה של מנדלר היה אמנם בין השנים 2012-2013, אז למה היא החליטה לעזוב את עולם הפופ וה-R&B המודרני והנחשק לטובת עולם האלטרנטיבה שמקבל פחות הערכה? ברידגי'ט טוענת שמאז האלבום האחרון היא התבגרה ואיתה גם הכתיבה שלה. לכן, היא החליטה לפנות מקום למוזיקה יותר מופנמת ואפלה שיהיה לה יותר קל להעביר בה את המסר.   
 
סינגל הבכורה שלה "Atlantis" מתוך אלבום האינדי "Nemesis" לא קיבל מספיק הערכה והאהדה אך ללא ספק קיבל את השאריות מ"Ready Or Not" וצבר מעל ל-10 מיליון השמעות ב-"Spotify" ו-4 מיליון צפיות. מאז ברידג'ט שיחררה שלושה סינגלים ושניים מהם לא מתוך אלבום או פרויקט מוזיקלי אך רק אחד מהם הצליח, "Can't Bring This Down" בשיתוף הראפר "Pell".  
 
 
בחודש שעבר, שיחררה ברידגיט את הסינגל החדש שלה "Diving" מתוך אלבום האולפן השני שצפוי לצאת בהמשך השנה, ונראה שהיא צוברת תאוצה מחדש ומצליחה לקום אחרי הכישלון של האלבום הקודם. אנחנו צופים למנדלר הצלחה עם האלבום החדש. אם השירים שצפויים להיות בו הם שילוב של המיני אלבום והאלבום בכורה של ברידג'יט מנדלר, בהחלט צפוי לנו אלבום מעניין, ואנחנו נהיה פה כדי להאזין לו.
 
אז שיהיה גוד לאק ברידגי'ט! 
 
 

 

 

תגובות