פעמיים כי טוב: ליאם פיין ומארון פייב עם סינגלים חדשים. צילום מסך מיוטיוב

פעמיים כי טוב: ליאם פיין ומארון פייב עם סינגלים חדשים

ליאם פיין שיחרר הסופ"ש סינגל חדש מתוך האלבום שבדרך וגם, הלהקה האהובה מארון פייב בשיתוף פעולה שזורק אותנו אחורה. האזינו

הסופ"ש האחרון היה מוזיקלי במיוחד, וזכינו לקבל שני סינגלים חדשים מאמנים אהובים! האחד של ליאם פיין אשר מוכיח לנו שהוא בדרך הנכונה והשני של הלהקה האהובה מארון פייב בשיתוף פעולה עם ASAP Rocky שמחזיר אותנו לתקופה הישנה של הלהקה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

ליאם פיין כבר ממזמן לא מסומן כחבר להקת וואן דיירקשייין המפורקת. אחרי שהוציא את הלהיט ״strip that down" ועוד שירים נוספים הוא מצליח להקפיץ אותנו עם שיתופי פעולה מוצלחים וקריירת סולו שלא מפסיקה לעלות. אחרי פירוק להקת וואן דירקשיין כל חברי הלקה המשיכו בקריירת סולו ונדמה שכל אחד בחר בסגנון קצת שונה. ליאם פיין שהמשיך בסגנון הפופ הוציא אמש (ו׳) את הסיגנל החדש שלו ״bedroom floor". 

 
הסינגל החדש ״bedroom floor" שכבר אחרי 24 שעות מרגע יציאתו הספיק לגרוף יותר ממליון צפיות ביוטיוב הוא בהחלט שיר מפתיע וחידוש מעניין של הזמר. השיר לא מנסה להיות קצבי מדי אך ללא ספק קליט. בשיר שומעים חזרות רבות על אותו משפט בפזמון שבהחלט גורם לו להפוך לאחד שלא יצא לנו מהראש. 
 
 
 
מארון פייב, מתכוננים לקראת שחרור אלבומם ה-6 "Red Pills Blues", שיכלול שיתופי פעולה רבים כמו ג'וליה מייקלס והראפרית SZA ואמש הלהקה שיחררה סינגל נוסף  מהאלבום. השיר עונה לשם "Wishky" שמביא תפנית חדשה לאלבום, את הפן השקט לכיוון הפופ ומחזירים את וייב האלבום הקודם "V" ואת הסגנון והסטייל של Overexposed.
 
הסינגל "Wishky" בשיתוף פעולה עם הראפר אסאפ רוקי הופק על ידי הלהקה עצמה, הסינגל מסתמן לכבוש את המצעדים בשבוע הקרוב בזכות העובדה שהוא שונה ממה ששמענו מהלהקה, וכמו שאמרנו הוא החזיר את הוויב של אלבומם הקודם. ככה או ככה אנחנו אוהבים את הלהקה וכל סגנון מתאים להם כמו כפפה ליד. 
 
 

 

 

תגובות