סיכומוזיקלי: "ממשיכה את דרכה המצוינת בארץ ובעולם". אורית פניני

סיכומוזיקלי: "ממשיכה את דרכה המצוינת בארץ ובעולם"

כמו בכל סוף שבוע אנחנו בטור הכי מוזיקלי שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שעבר על המוזיקה הישראלית בשבוע שחלף. והפעם: הפרויקט של רביבו בסינגל חדש, נועה קירל נותנת הצצה להצגה החדשה בכיכובה ומאור אדרי בקליפ וסינגל חדש. אז תכינו אוזניות, כי הולך להיות סופ"ש מוזיקלי במיוחד

גם השבוע לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאור אדרי - "תגידי מה קורה לך"

מאור אדרי הספיק בשנים האחרונות להוציא חמישה אלבומים מתוכם יצאו כמה להיטים בינהם: "אותה מנגינה", ""בא ממך", "כולנה", "My Name Is" ועוד'. בימים אלה עובד אדרי על אלבום שישי במספר מתוכו יצא השבוע הסינגל הראשון -"תגידי מה קורה לך".

את "תגידי מה קורה לך" כתב אבי אוחיון שגם לקח חלק בלחן לצד מתן דרור כאשר דרור היה אחראי כם על ההפקה המוזיקלית והעיבוד בשיר. האמת, יש לי רק דברים טובים להגיד על השיר הזה ובעייני הואט גם אחד המוצלחים של אדרי. קודם כל הוא מבצע את השיר בצורה לא פחות ממעולה ואני כמעט בטוחה שהוא היחיד שהיה מצליח לשיר את השיר הזה בצורה הזו, משהו שם מאוד זורם ונכון לי. השיר מצוין, הוא כיפי, זורם ומתעצם לאט לאט (על אף שמתחיל די קצבי כבר בהתחלה). לסינגל החד שמצטרף קליפ שמוסיף לא מעט לאווירת השיר בכיבוכם של השחקנים יוליה פלוטקין ואדריאנו חואבל. וסך הכל שיר מוצלח במיוחד ואם זה הסינגל הראשון אני כבר ממש מחכה לאלבום המלא.

לסיכום: התחלה נכונה לאלבום שישי. ★★★★★

 

 

יוסי חלפון - "כמה טוב שבאתי"

השם יוסי חלפון נשמע מוכר די מהרגע הראשון, אז למי שעדיין לא הבין מאיפה השם מוכר לו אז הנה הסבר: יוסי חלפון הוא אחיהם הגדול של טופז וליפז ושהשתתף לצידן באחד הפרקים של "עונת החתונות וצרות אחרות" שם הכרנו לראות את כל משפחת חלפון. השבוע הוציא חלפון הצעיר סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה עליו עובד בתקופה האחרונה.

הסינגל החדש, "כמה טוב שבאתי" נכתב, הולחן, עובד והופק מוזיקלית על ידי שרון לוי. הסינגלדי מרשים כסינגל ראשון, הוא קצבי, סוחף ומשהו בקצב ובמילים די ממכר. לגמרי סינגל מוצלח כסינגל ראשון. חלפון הצעיר מצליח להוכיח את עצמו כבר בסינגל הראשון ומצליח לגרום לטעם של עוד ואפילו מזכיר לי מעט את חן אהרוני מתקופת עבורו. סך הכל סינגל מוצלח והתחלה נכונה כזמר. 

סיכום: התחלה טובה. ★★★★

 

I Wore It Better" - Lina" 

לינה מחול היא ללא ספק אחת הזמרות היותר עסוקות, היא מופיעה בימים אלו עם להקת הבנות "Little Mix" בבריטניה. קצת אחרי שהוציאה את "Can’t Keep Falling" (שאגב זכה לאהבה רבה) מוציאה הזמרת מחול את סינגל חדש ובינלאומי - "I Wore It Better". כזכור מחול נכנסה אל חיינו כאשר השתתפה בראליטי השירה "the voice" שם גם זכתה במקום הראשון.

הסינגל החדש שלה - "I Wore It Better" ממשיך בצורה נפלאה את הדרך שהתחילה עם הסינגל הקודם שלה "Can’t Keep Falling". השיר מתחיל בצורה נפלאה ולאט לאט גורם לנו להתמכר אליו. הוא מיוחד, סוחף, ממכר, יש בו משהו קסום והוא כיפי להאזנה. סך הכל סינגל מוצלח ומחול ממשיכה את דרכה המצוינת בארץ ובעולם עם עוד סינגל מעולה שאני בטוחה שגם בבריטניה וארצות הברית ישמחו לשמוע אותו. הסינגל מצוין והקליפ שמגיע יחד איתו מוסיף לשיר והופך אותו למוצלח עוד יותר. נעשתה פה עבודה טובה עם תוצאת לא פחות ממעולה. האמת שאני כבר מחכה לסינגל הבא של מחול ואם היא תמשיך בדרך זו אין לי ספק שבמהרה היא תהפוך לבינלאומית. 

סיכום: סינגל מצוין. ★★★★★

 

 

קפה שחור חזק - "חדשות טובות"

קפה שחור חזק נחשבים כבר תקופה מאוד ארוכה כאחת הלהקות המוצלחות והמפתיעותשנראו פה, הם עושים סגנון מוזיקלי די חדש ומצליחים בזרת השירים שלהםלהעביר מסרים, ביקורת ביחד עם התמכרות ולא מעט כיף. בין שיריהם רואים את: "רק לעלות", "לזרום", "סופשבוע", "יהיה בסדר ועוד'. השבוע הוציאו הלהקה סינגל חדש בשיתוף פעולה מיוחד עם להקת כנסיית השכל.

הסינגל החדש - "חדשות טובות" נכתב, הולחן, עובד והופק מוזיקלית על ידי חברי להקת קפה שחור חזק כאשר בעיבוד וההפקבה המוזיקלית לקחו חלק גם אורי שוחט והוד מושונוב. אז ככה, השילוב בין שתי הלהקות הוא לא פחות מגאוני, הם מאוד דומים זה וזה ועם זאת גם מאוד שונים. החיבור מצוין, הוא מסקרן ומיוחד. השיר טוב גם הוא, השילוב בין הקולות מוצלח גם הוא וכך גם הלחן והמילים. בקליפ השיר אגב משתתפים שתי הלהקות יחד דבר המוסיף לשיר. סך הכך שיר מוצלח, חיבור מעניין ותוצאה סופית מעולה.

לסיכום: שילוב ושיר מוצלחים במיוחד. ★★★★★ 

 

 

 

הפרויקט של רביבו - "לאן ללכת"

כבר שנים רבות שהפרויקט של רביבו כובשים אותנו, הם הוציאו חמישה אלבומים והופיעו כמעט בכל מקום אפשרי בארץ. השבוע הוציאו סינגל חדש - "לאן ללכת".

הסינגל החדש, "לאן ללכת" נכתב על ידי חברי ההרכב, על הלחן אחראי אלקוס חריסוברגי ועל הפקה מוזיקלית רביב רם בן-מנחם. השיר טוב, הוא לא מאוד סוחף אך הוא ללא ספק מוצלח. חברי ההרכב מבצעים אותומוצלח גם כן, החיבור שלהם מצליח שוב להוכיח את עצמו והם מצליחים להביא שיר טוב, בענייני לפעמים טיפה מעייף אך סך הכל שיר די טוב, אפילו טוב מאוד. 

לסיכום:קצת פעייף אך שיר מוצלח. ★★★★

 

 

 

שווה האזנה

אז את אמנם את השיר הזה אף אחד לא העלה לאחת מהרשתות החברתיות אך אין ספק שהוא חייב להכנס לחלק הזה של הטור. השבוע יצא השיר "מי יתן לי את הכוח" מתוך ההצגה "שלושת המוסקטרים" שעתידה לעלות בחג החנוכה על במות ישראל. השיר יצא כהכנה למופע כאשר הזמרת המבצעת שחו היא כוכבת המופע נועה קירל. השיר טוב ומצליח לתת טעימה מהמופע הגדול, פייר אני כבר מחכה לשמוע את כל השירים מהמופע החדש. הכי שווה האזנה!

 

 

 

השבוע העלה הזמר חנן בן ארי לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מיוחד בו שר את "שיר למעלות" בביצוע מרגש ויפה במיוחד בפסטיבל התמר לצידו של מוש בן ארי. האוויר שם הייתה נראת קסומה במיוחד והביצוע פשוט ויפייפה, לגמרי שווה לכם לראות את הסרטון הבא!

 

 

 

תגובות