הפך לשגרה: טיילור סוויפט הוציאה שיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

הפך לשגרה: טיילור סוויפט הוציאה שיר חדש

בשבועות האחרונים אנו זוכים למוזיקה כלשהי מטיילור סוויפט לקראת האלבום החדש שלה, היום (ו') שיר חדש - "Call It What You Want" זה מה שחשבנו עליו

לפני כחודשיים וחצי טיילור סוויפט חזרה לחיינו עם השיר והקליפ המפתיעים ביותר של השנה "Look What You Made Me Do" ומאז לא מפסיקה להפתיע אותנו עם שירים וקליפים מיוחדים כמו "Ready For It?" ו"Gorgeous", היום (ו') סוויפט שיחררה שיר חדש - "Call It What You Want", קצת שונה מהשאר ומזכיר את טיילור הישנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש של סוויפט מאוד מזכיר את השירים הישנים שלה כמו "style"ו"22", הוא מאוד רגוע בהתחשב לשירים האחרונים שהיא הוציאה. אמנם כאשר שמענו את "Look What You Made Me Do" קצת נרתענו שכל האלבום החדש של סוויפט, "Reputation", יהיה דומה לו, אך היום נרגענו קצת לאחר ששמענו את השיר החדש.

 

השיר שנקרא  "Call It What You Want" הוא מאוד רגוע ומספר על איך טיילור עצמה מתנהגת במערכת יחסים ואיך היא מרגישה שבן זוגה לוקח את איך שהיא מתנהגת, כמו שם השיר,הקליפ של השיר דומה מאוד למה שאנו רואים מסוויפט בזמן האחרון, קליפ מילים מיוחד מהרגיל ומעברי מילים מיוחדים ולא רגילים. זה מה שעושה את הקליפ לא באנלי ורגיל ומאוד מיוחד. אז הוא אמנם דומה לשירים אחרים שהוציאה בעבר, ובכל זאת הוא שיר מדהים. אנחנו אהבנו. ואתם?

 
תגובות