טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ליידי גאגא. צילום מסך מיוטיוב

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ליידי גאגא

גאגא אמנם בהפסקה קטנה מעולם המוזיקה ומאור הזרקורים, אך בכל זאת היא תמיד תהיה אחת האהובות עלינו. בשל כך, כמו כל שבוע, הכנו עבורכם רשימה של חמשת השירים הכי טובים של הזמרת


הזמרת התחילה את הקריירה שלה בשנת 2008 עם אלבום הבכורה האייקוני ביותר בהיסטוריית עולם הפופ הבינלאומי, "The Fame", שזכה לאהדה רבה. מאז, כבשה הרבה פסגות, ונהייתה אהובה במיוחד על ידי הקהל בינלואמי. כיום, עם חמישה אלבומים, להיטים בינאלומיים, כיכוב בסדרות מצליחות, הופעה בבמת הסופרבול, קליפים "משוגעים" ולא מעט גראמיז ביד, ליידי גאגא נשארה בתודעה הציבורית וככל הנראה תישאר עוד המון שנים טובות. למרות שהיה קשה לבחור רק חמש, הנה הלהיטים הגדולים של הזמרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Just Dance

להיט הבכורה של גאגא וללא ספק אחד הלהיטים האיקונים שלה ושל שנת 2008, הוא הלהיט שפרץ את דרכה והביא לעולם את ליידי גאגא. השיר הוא סינגל הבכורה מתוך אלבום הבכורה של גאגא. השיר היה מועמד לפרסי גראמי וזכה בתארי פלטינה, כיום השיר נחשב לשיר מועדונים ולאחד השירים הטובים של גאגא וכך גם אנחנו חושבים, לא פלא שהוא במקום הראשון בטופ פייב שלנו

 

The Edge of Glory

 
עם חזרה בזמן לאייטיז, הסינגל, "The Edage Of Glory" הוא לא אשר מהאחד מלהיטי הענק של 2011 ושל ליידי גאגא בפרט, אך מאחורי הלהיט הזה יש משמעות אחרת לחלוטין, מדובר על סבא של גאגא שכשנפטר הוא הגיע לקצה האושר שמייצג סוף של רגע נהדר", ובכל זאת השיר הצליח להביא לגאגא מקום ראשון בישראל ותארי זהב פלטינה כפולים, ללא ספק קצה התהילה.
 

Applause

 
השיר בעל תואר פלטינה משולש ומעל ל-2 מיליון מכירות, "Applause" הוא המקום ה-חמישי בטופ 5 ליידי גאגא שלנו, הוא אמנם לא 100% גאגא ה"משוגעת" שאנחנו מכירים אבל יש לו קליפ משוגע כמו שרק גאגא יודעת לעשות! אכן מדובר בלהיט לא פחות טוב מהשאר ואחד הטובים של גאגא.
 


Bad Romance

מדובר באחד הלהיטים האיקוניים של ליידי גאגא ואחד השירים הטובים של העשור, "Bad Romance" שהצליח להביא לגאגא את התדמית והשם והגיע ל-800 מיליון צפיות ביוטיוב, השיר זכה להתלהמות רבה בקרב הציבור ואף הביא את הסינגל למקום ראשון מעל לעשר מדינות ולמקום שני במצעד הבילבורד הבינלאומי.
 
 


Perfect Illusion

"Perfet Illusion" מכיל בתוכו הכל, מהרוק ועד הפופ. הפעם לא מדובר בגאגא והתדמית האדירה והעוצמתית שבנתה לעצמה, אלא זה שיר שבא ממקום יותר מופנם ואישי. ולמרות זאת, גם הפעם היא מצליחה לעשות זאת בדרכה הייחודית ושוב מהפנטת אותנו לקליפ טוב לא פחות מקודמיו, ואף זכה בתארי זהב ופלטינה ומעל למאה מיליון צפיות ביוטיוב. השיר נכתב על ידי גאגא והופק על ידי אחד המפיקים הטובים מארק רונסון שאחראי על הלהיט "Uptown Funk".

 
 
 
תגובות