סקאוטר: קמיליה קביו עושה זאת בדרך שלה. צילום: GettyImages

סקאוטר: קמיליה קביו עושה זאת בדרך שלה

הזמרת אשר שילבה בין טלבנובלה למוזיקה, יוצאת להקת פיפת' , ממשיכה לרגש אותנו. האם קמיליה קביו בדרך אל הפסגה?

לאחר פרישתה המתוקשרת מאחת הלהקות הגדולות בכל הזמנים, אחרי חוזים ופרק זמן ממושך בלהקה היא תצליח לפרוץ גם מחוצה לה? ובכן, היא עשתה זאת! הזמרת מחזיקה בתואר פלטיה ושיר נושא לאחד הסרטים הגדולים של השנה, "Hey Ma" לסרט "מהיר ועצבני 8". בנוסף, הספיקה להשתתף בלא מעט שירים ואף לתת להם פוש להצלחה והחודש שחררה את הקליפ הראשון לסינגל הבכורה המצליח שלה "Havana".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנת 2015, לאחר שחרורהסינגל "I Know What You Did Last Summer" עם שון מנדס, שנתן לה את אות הפתיחה אל קריירת הסולו המדוברת, הלהיט טיפס במצעדים, זכה לאהדה רבה בקרב המאזינים וללא ספק נתן לקריירת הסולו של קביו את הפוש ההתחלתי. שנה לאחר מכן,היא שחררה את הסינגל "Bad Things" עם הלהקה 'מאשין גן קלי' שזכה גם הוא לאהדה רבה ולתמיכה בקרב המעריצים וסלל את הדרך של קמיליה מחוץ ללהקה.

 

אם תשאלו את קמיליה, הדרך שלה הייתה קצרה אך מלאה בשיידס. היא הספיקה לעוף מהבמה של פיפת' הרמוני (כיום פורת' הרמוני) במהלך טקס פרסי הMTV האחרון כשהן הופיעו וזרקו רקדנית בדמוי קמיליה מהבמה, (אאוץ'!) היא הספיקהולריב עם אחת השמות הגדולים בקריירה, סלינה גומז, ואם אנחנו מקשרים את קביו וגומז אנחנו שמים לב למשהו יוצא דופן, תחילת הסינגל החדש של קמיליה, "Havana" נשמע זהה לחלוטין לשיר של גומז "Same Old Love". אך אנחנו בטוחים שמדובר רק בצירוף מקרים.

 


כמו שראינו, הספיקה הזמרת לא מעט. על הדרך הספיקה לדבב בסרט, לזכות ב-9 פרסים, לעבוד על אלבום הבכורה שלה ".The Hurting. The Healing. The Loving",  בהחלט הצליחה לעצב את הדמות שהיא היום ולבנות קריירה למופת, אנחנו לא מפסיקים לזמזם את שיריה ואנחנו בטוחים שקמיליה קביו היא הדבר הבא בעולם המוזיקה הבינלאומית.

 

תגובות