הגיע הזמן לעוד להיט: אליעד כובש בסינגל חדש. צילום מסך מהקליפ

הגיע הזמן לעוד להיט: אליעד כובש בסינגל חדש

אחרי חגיגות ה-100 אלף רשומים לערוץ היוטיוב שלו ולא מעט להיטים, הגיע הזמן לקבל את המנה החורפית המרגשת של אליעד בסינגל חדש ("זמן") שמשחרר הבוקר

אליעד הוא אחד מזמרי הפלא שכובשים כל פסגה אפשרית בשנים האחרונות בעולם המוזיקה הישראלי. היום (א') הוא חוזר עם סינגל חדש - "זמן" שנכתב עלי תמר יהלומי והולחן על ידייה בשיתוף עם אליעד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מאוד קליל וזורם, הוא קצת שונה מהשירים הקודמים של אליעד ובוגר יותר, מספר על מערכת יחסים שבן הזוג מאוד אוהב את בת זוגתו ולא רוצה לאבד אותה. אליעד מאוד הפתיע אותנו בשיר הזה כי הוא מיוחד ושונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע ממנו, היה בזה משהו קצת יותר בוגר, קצב שונה אך עם אותו ה"מג'יק" שמצליח למגנט את כולם. והאמת? שכיף לנו לגלות דברים חדשים בזמרים שאנחנו אוהבים במיוחד.

 

עוד דבר שתורם לשיר הוא הקליפ המאוד מושקע. ניתן לראות את הלוקיישן המפתיע של עיירת שלג אירופאית, זוויות צילום שלגמרי תורמות להכנס לתוך הסיפור שמנסים להעביר בו. עוד דבר שבלט הוא שגם כאן הקליפ התבגר יותר וופונה לעוד קהלי יעד.

"זמן" הוא בהחלט מה שהיינו צריכים עכשיו לקראת העונה הקרה, מעין ממתק חורף שעושה לנו נעים בלב ובאוזן כשהוא מנוגן בפלייליסט. זה רק עניין של "זמן" עד שכולם ידבקו בו, מה שבטוח הוא שלא באמת צריך זמן כדי להזכיר שוב שאליעד הוא אחד מהזמרים הטובים שיש פה.

 
תגיות
תגובות