דניאל מורשת בפסטיבל הפסנתר: "הקסם קרה על הבמה". צילום: נעם פינבליט

דניאל מורשת בפסטיבל הפסנתר: "הקסם קרה על הבמה"

הלכנו לצפות בהופעה של דניאל מורשת מארח את אליאנה תדהר ולי בירן בפסטיבל הפסנתר ויצאנו משם מוקסמים מהרגיל ועם לא מעט הפתעות. ביקורת מופע

ברוב הפעמים אנחנו נחשפים רק לכשרון אחד של דניאל מורשת - המשחק, התחום בו התרגלנו לראות אותו מאז שפרץ לחיינו ועד היום. אומנם בשנה האחרונה החל להופיע גם במופעים מוזיקליים לכשעצמו וזה הוכיח לנו כי מעבר לשחקן ולאישיות כובשת - מדובר בזמר מוכשר לא פחות. אם חיפשתם עוד הוכחה לכך - יכולתם למצוא זאת בהופעה האחרונה של מורשת בפסטיבל הפסנתר בתל אביב, בו אירח את חבריו הטובים - לי בירן ואליאנה תדהר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקהל היה מכל הגילאים מהקטנים ומהגדולים מביניהם, הורים עם ילדיהם, משפחתו של דניאל ואף כמה מחבריו הטובים. באיחור קל של כ-20 דקות זה קורה - דניאל מורשת עלה לבמה והחל לשיר את "Uptown Funk" של ברונו מארס בביצוע נפלא שמשתלב בקסם עם "תותים" של חנן בן ארי. כשנגמר השיר הוא מדבר קצת עם הקהל וממשיך עם השיר "אור" של אליעד נחום - גם כאן מדובר בביצוע מרשים למדי.

© נעם פינבליט

לאחר מכן הוא שר שיר שמלווה אותו בכל ההופעות שלו בשנים האחרונות "אני שוב מתאהב" של גידי גוב כשבאמצע מצטרף אליו לי בירן, מהשיר של גידי גוב הוא עובר ל-"There's Nothing Holding me Back" של שון מנדס ומספר לאחר השיר על הפגישה שלו עם הזמרת אדל בהתרגשות גדולה ושר את השיר "Mamma Mia", הוא ממשיך ומספר לקהל על אהבתו הגדולה לסרטי דיסני ואת סיפור הקולנוע עם אחותו הקטנה, שרון, ושר את השיר המפורסם מלשבור את הקרח "Let It Go", כזה שלא מבייש את שאר גרסאותיו.

אליאנה, דניאל וליבי
אליאנה, דניאל ולי © צילום: נעם פינבליט

ואז הגיעו לבמה ביחד "הזוג המלכותי" - אליאנה תדהר ולי בירן (כך מורשת הציג אותם בפני הקהל). הם שרו מחרוזת קלילה ומקפיצה של הלהקה האהובה על כולם - כוורת, המוכרת מהמופע שלהם - "לוקחים את הזמן". השילוב בין השלושה עשה בהחלט אווירה קוסמית בקהל ולגמרי הרגיש שהקסם קורה על הבמה, אווירה כזו שהצליחה לחבר בין כולם ולהשאיר אותנו מהופנטים ומצטרפים אליהם בשירה. בירן נשאר על הבמה ועבר לתופף בתופים לצלילי השירים "זהב" של סטטיק ובן אל (שבקליפ שלו משתתף מורשת) ו"הגלשן שלי". דניאל ממשיך לשיר הבא שהוא "הכל' של אביאור מלסה ומרגש את כולנו. תדהר חוזרת לבמה ושרה עם דניאל את "Shut Up And Dance" ולאחר שנגמר השיר הופתענו לשמוע קול מהקהל שאומר "Hold It", זו הייתה רוני דלומי שעשתה הפתעה ועלתה לשיר עם מורשת את השיר המוכר שלה - תן, וביחד הם ריגשו את כולנו ולא הורידו לנו לרגע את החיוך מהפנים.

הפתעה טובה באמצע הופעה
הפתעה טובה באמצע הופעה © צילום: נעם פינבליט

את שירו האחרון של המופע מורשת, תדהר ובירן ביצעו ביחד כאשר בירן על התופים ומורשת ותדהר שרו את השיר של "גאליס", והחזירו אותנו לתקופה שנגמרה בחיינו עם הסדרה המדוברת, מעין סגירת מעגל ותהליך התבגרותי שעברו אלו שעל הבמה ואלו שבקהל שצמחו יחד איתם וזכו למחווה הדדית מיוחדת.

לסיכום, לא ידענו למה לצפות שהגענו למופע, תמיד שמענו את מורשת עם פלייבק במופעי גאליס או בפסטיגלים או פה ושם ביצועים חיים, אבל להחזיק מופע שלם? זה היה נשמע לנו קצת מלחיץ למדי ולא ידענו בדיוק למה לצפות ולכן, הופתענו לטובה. יש לו קול מאוד מיוחד ובלי קשר הוא יודע להחזיק במה ולבדר בין לבין הביצועים. המופע הזה מסכם בשבילנו את כל השנים שלו בתעשייה וכל מה שהוא עבר עד שהוא הגיע לרגע הזה, לבמה הזו. לרגע שחכנו שזה דניאל מורשת כוכב גאליס והפסטיגלים והרגשנו במופע מדהים של אומן מוכשר שמשתף אותנו בשירים שהוא אוהב. בקיצור, נהננו מאוד ואנחנו מחכים לפעם הבא שנראה אותו על הבמה בלייב ומקווים שעד אז גם תהיה תוספת של חומר מקורי משלו - אנחנו צמאים לזה.

תגובות