EMA 2017: תלבושות צבעוניות, מופעים טובים וגאווה ישראלית. צילום: GettyImages

EMA 2017: תלבושות צבעוניות, מופעים טובים וגאווה ישראלית

דמי לובאטו וריטה אורה נתנו שואו, אמינם חזר לבמה, המון פרסים ונועה קירל אחת - כל מה שקרה בטקס פרסי MTV אירופה שהתקיים אמש

אמש (א') התקיים טקס פרסי MTV אירופה ה-EMA בלונדון שבאנגליה אותו הנחתה ריטה אורה, שכנראה חשבה שחלוק ומגבת על הראש זה אאוטפיט ראוי למעמד. הטקס כלל הופעות חיות רבות, תלבושות מטורפות (כבר אמרנו חלוק אמבטיה לא?), פסלונים ונועה קירל אחת שטסה לייצג את ישראל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שון מנדס זכה בשני פרסים נחשבים - השיר הטוב ביותר (על "There's Nothing Holding Me Back") והאמן הטוב ביותר. דואה ליפה זכתה בקטגוריית האמן החדש הטוב ביותר, הטייטל אמנית הפופ הטובה ביותר הוענק לקמילה קבלו ואילו קולדפליי זכו בקטגוריית אמן הרוק הטוב ביותר. גם אד שירן לא קופח השנה וזכה בקטגוריית מופע הלייב הטוב ביותר, בפרס פריצת השנה זכתה היילי סיינפלד. לאלי, חביבת האתר, זכתה גם היא בפרס המופע העולמי הטוב ביותר ובפרס המופע הדרום אמריקאי-לטיני הטוב ביותר. 

הערב של שון מנדס
הערב של שון מנדס © gettyimages

בין המופיעים היה ניתן למצוא את שון מנדס,קשה, ליאם פיין, דמי לובאטו, קמיליה קביו, אמינם וריטה אורה, שגם הנחתה את הטקס. מי שפתח את הטקס היה אמינם עם שירו החדש "Walk On Water" בשיתוף פעולה עם ביונסה אך את ביונסה לא זכינו לראות על הבמה, מיד אחריו עלה ליאם פיין עם שירו הפופולרי "Strip That Down" ומיד אחריו עולה הכוכבת הגדולה של השנה, לאחר שעזבה את פיפת' הארמוני - קמיליה קביו עם להיטה הגדול "Havana" וכובשת את הקהל ואת הצופים שבבית. מיד לאחר מכן עולה לבמה לא אחרת מאשר דמי לובאטו ומראה את יכולותיה הווקאליות עם שירה "Sorry Not Sorry" משולב עם "Tell Me You Love me".

גם הופיעה וגם הנחתה את הטקס
גם הופיעה וגם הנחתה את הטקס © gettyimages

הטקס ממשיך והזמר סטרומזי עולה לבמה בהופעה מפתיעה עם מכונית לשירו "Big For Your Boots", מנחת הטקס הזמרת ריטה אורה עולה ושרה את שירה "Your Song" ו-"Anywhere". לאחר מכן שון מנדס עולה עם שיר השנה "There's Nothing Holding Me Back" ומופיע עם הגיטרה שלו בלייב ומראה לנו שהוא כאן כדי להישאר. להקת קלין בנדיט היא לא הפסיקה לחדש לנו בשנה האחרונה עם הרבה שיתופי פעולה מצליחים ולכן הם הופיעו בטקס במחרוזת השירים שלהם מהשנה האחרונה.

גם היא הופיעה!
גם היא הופיעה! © gettyimages

בכל טקס יש את הרגע בו חולקים כבוד לאמן או להקה מוערכים שהשפיעו על המוזיקה השנה, היה תורה של להקת U2 לקבל את פרס האייקון הגלובלי המכובד, שגם הופיעה עם השיר "Get Out Of Your Own Way". אחריה עלה פריהג'י מונטנה בשיתוף הפעולה שלו עם סווי לי בשיר "Unforgettable", מיד אחריהם עלה טראביס סקוט עם השיר "Butterfly Effect" על ציפור ענקית שמרחפת מעל הקהל. ההופעות הבאות היו של קישה לשירה "Learn to Let Go", הקילרס לשיר "Run for Cover The Man" ודיוויד גואטה בשיתוף הפעולה עם קארלי אקסיאקס בשירם "Dirty Sexy Money".

טסה לייצג אותנו
טסה לייצג אותנו © gettyimages

לסיכום, זה ללא ספק הטקס של שון מנדס, גם בשנה שעברה הוא הפתיעה אותנו בטקס הזה והשנה עוד יותר. מי שעוד בלטה והראתה נוכחות זו קמיליה קבלו שמראה לנו שהיא יכולה גם בלי חברותיה מפיפת' הרמוני. 

 

 

 

 

תגובות