AMA 2017: סלינה בלוק חדש ושואו מושקע של ליידי גאגא. צילום: GettyImages

AMA 2017: סלינה בלוק חדש ושואו מושקע של ליידי גאגא

גם השנה טקס הAMA שתקיים בלוס אנג'לס הצליח להפתיע אותנו עם קאמבקים, זכיות מפתיעות ומרגשות ובעיקר הרבה שיתופי פעולה. איזה מופע הכי הפתיע אותנו ומי המנצח הגדול של הערב? כל מה שקרה בטקס הנוצץ

טקס ה-AMA נערך אמש, בלילה שבין ראשון לשני, אחרי שני טקסי מוזיקה גדולים, ה-VMA וה-EMA שנערך בלונדון לפני שבוע הגיע תורו של ה-AMA. ולמרות שזו עונת הטקסים והפרסים, עדיין  יש ל-AMA עוד דברים לחדש לנו והשנה זכינו לטקס מלא בהופעות ושיתופי פעולה חדשים, זכיות וקאמבקים מפתיעים. השנה זו הפעם הראשונה בה הקהל בטקס הורכב גם ממעריצים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הטקס, אותו הנחתה טרייסי ליס רוס, פתחו שתי הזמרות פינק וקלי קלרקסון בהופעה נשית בלתי נשכחת וגם הראשונה של השתיים יחד. אחריהן עלתה דמי לובטו להופיע עם הלהיט החדש "sorry not sorry" שהקפיץ את הקהל. גם הזמר ניק ג'ונס עלה עם השיר "find you", שגם צייץ והזכיר לכולם שהפעם הראשונה שהופיע בטקס הייתה לפני 10 שנים יחד עם האחים שלו.

עברו כבר 10 שנים
עברו כבר 10 שנים © gettyimages

הטקס כלל שיתופי פעולה והופעות רבות בין שיתופי פעולה היו אליסיה קארה וזד שעלו עם השיר "Stay". שיתוף פעולה נוסף, שלא ציפינו לו, נרשם על בימת הטקס בין אימג'ין דרגונס וחאלד. את אחת ההופעות המוצלחות של הערב נתנה סלינה גומז בהופעה ראשונה עם השיר חדש ומראה חדש.

ומה לגבי הזוכים? בקטגוריית שיר השנה זכה השיר "I'm the one" של  דיג'יי קאליד. הצ'יינסמוקרס לקחו את פרס אומן הדאנס האלקטרוני האהוב; ליידי גאגא, למרות ההפסקה, לקחה את פרס האמנית האהובה; נייל הורן זכה בפרס האומן החדש של השנה וברונו מארס עקף את כולם וזכה בארבע פרסים - אמן השנה, אלבום השנה עם "24k Magic" הזמר האהוב ביותר ושיר השנה.

הופעה נשית בלתי נשכחת
הופעה נשית בלתי נשכחת © gettyimages

פרסים נוספים לקחו ליאיס פונסי, דדי יאנקי וג'סטין ביבר על "דספסיטו" בקטגוריית שיתוף הפעולה הטוב ביותר; קאנדריק לאמר זכה באלבום ההיפ הופ של שנה; דרייק קטף את הפרס בקטגוריית אמן הפיפ הופ של שנה. לינקין פארק זכו בפרס האמן האלטרנטיבי האהוב, אימג'ין דרגונס לקחו את פרס הצמד הטוב ביותר וקית' אורבן לקח את פרס אלבום הקאנטרי האהוב ביותר ואומן הקאנטרי האהוב ביותר.

כמובן שבין הגשת פרס אחד לשני סיפק הטקס הופעות מעולות.  ליידי גאגא גם עלתה להופיע וכהרגלה סיפקה שואו מושקע עם הלהיט שלה מאלבום החדש "Million reasons". את השיא של הטקס כנראה לקחה פינק שהעלתה השנה את הרמה ועלתה להופיע על גג בלוס אנג'לס עם השיר שלה "Beautiful Trauma".

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

כריסטנה אגילרה גם היא חזרה לבמה וסיפקה הופעה מעניינת. היילי סטיינפלד הופיעה עם שיר "Let me go". דיאנה רוס, שקיבלה פרס מפעל חיים, עלתה להופיע עם כמה מהלהיטים שלה וסיפקה את אחד מהמופעים הגדולים בטקס. אם זה לא מספיק - היא גם קיבלה מנשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, והגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה, וידאו בו הם מברכים אותה על זכייתה.

 

תגובות