לקראת האלבום החדש: שיתופי הפעולה הגדולים של אמינם. צילום: GettyImages

לקראת האלבום החדש: שיתופי הפעולה הגדולים של אמינם

הראפר הכריז על אלבום חדש שיכלול שיתופי פעולה עם כמה מהכוכבים הגדולים של הרגע ולכבוד כך החלטנו לחזור אחורה בזמן ולהוציא מהבוידעם של יוטיוב את שיתופי הפעולה האייקונים ביותר של סלים שיידי

השמועות על אלבומו העשירי של אמינם, "Revival" רצות כבר חודשים, אך עכשיו כשנחשפה רשימת השירים שעתידים להשתחרר לשירותי הסטרימינג ב-15 לדצמבר, נוכחנו לגלות מספר לא מבוטל של שיתופי פעולה חמים. לאחר שכבר ששוחררה הרצועה הראשונה מהאלבום, "Walk On Water" עם לא אחרת מאשר ביונסה, הבטיח הראפר כי בנוסף לקווין בי, האלבום יכלול שיתופי פעולה עם כמה מהכוכבים הגדולים של הרגע: אד שירן, פינק, אלישיה קיז, קהלאני ועוד. התרגשנו מחשיפת האלבום והחלטנו לאסוף לכם תשעה משיתופי הפעולה המוצלחים ביותר של הראפר האייקוני.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Love The Way You Lie ft. Rihanna

השנה היא 2010 וכחלק מאלבומו השביעי, Recovery, אמינם משתף פעולה עם ריהאנה בשיר קצבי, שמגיע לראש מצעד הבילבורד הוט 100 הנחשב, ביחד עם עוד מעל ל-20 מצעדים נוספים. הקליפ של השיר הוא הנצפה ביותר של אמינם ועומד על סך של כמעט מיליארד וחצי צפיות.

 

The Monster ft. Rihanna

שלוש שנים לאחר הצלחתו הרבה של "Love The Way You Lie", אמינם וריהאנה מאחדים כוחות ובעזרת כתיבתה של לא אחרת מאשר הזמרת האלבנית ביבי רקסה, השיר יוצא כסינגל רביעי מהאלבום השמיני של אמינם וזכה להצלחה. השיר כבש את ראשי המצעדים ואף זכה בפרס הגראמי בשנת 2015.

 

Headlights ft. Nate Ruess

זה ידוע שיחסיו של אמינם עם אמו לא קלים. השניים היו בנתק והראפר כתב עליה דברים פוגעניים בכמה משיריו. בשנת 2013 שיחרר את הסינגל הזה, בשיתוף פעולה עם סולן פאן, נייט רוס, בתור התנצלות לאימו על הדברים שאמר ועשה. כמו השיר, גם הקליפ מרגש במיוחד ויכולותיו הווקאליות המרשימות של נייט רוס רק תרמו להצלחת השיר.

 

Guts Over Fear ft. Sia

שיר זה שוחרר בשנת 2014 בכמעין טיזר וסינגל ראשון לאלבומו התשיעי של אמינם, Shady XV. הסינגל המצליח היה שיר הנושא של הסרט "נקודת שיוויון". כמו כן, זו לא הפעם הראשונה בה שיתף הראפר פעולה עם סיה, שכן שנה לפני כן, הוציאו השנים סינגל משותף בשם "Beautiful Pain".

 

No Love ft. Lil Wayne

כחלק מאלבומו השביעי של אמינם ומיד לאחר שיתוף הפעולה עם ריהאנה שזכה להצלחה מסחררת, אמינם מחליט לרכב על הגל ומשחרר סינגל משותף נוסף, הפעם עם הראפר ליל ווין, בשיר אשר כולו ראפ מהיר וחד. הקליפ המרגש מספר על ילד שסובל מבריונות, אך בסופו של דבר מצליח להתגבר על הבריונים ומרוויח את כבודו בחזרה.

 

Stan ft. Dido

זהו אחד משיריו האייקוניים והידועים ביותר של אמינם שיצא עוד בשנת 2000. השיר מספר עלילה בדיונית על מעריץ שרוף של אמינם, ששולח לו עוד ועוד מכתבים אך אמינם לא עונה לו. המעריץ נעלב ומגיב בקיצוניות - הוא מתאבד ורוצח את זוגתו. פזמון השיר הוא הבית הראשון מהשיר Thank You של הזמרת דיידו.

 

I Need A Doctor ft. Skylar Grey, Dr. Dre

לאמינם יש הרבה מה לומר על ד"ר דרה, הראפר והמפיק שגילה אותו בשנת 1997 והפך אותו ממוזיקאי מתחיל שבקושי מסוגל לפרנס את עצמו לאחד הראפרים הגדולים של המאה. בשיר מודה אמינם לדרה על שהאמין בו ותמך בו ומתמודד עם דיכאון כשדרה לקח הפסקה לאחר מות בנו, ואמינם מתחנן אליו שיחזור. את הפזמון שרה סקיילר גריי ומתארת כיצד דרה מסוגל לחיות אנשים: "אני צריכה דוקטור, שיחזיר אותי לחיים". הבית האחרון מבוצע על ידי ד"ר דרה בכבודו ובעצמו שמתאר כמה אמינם והוא יוצרים צוות מוצלח. הרמתם לעצמכם, הא?

 

Lighters ft. Bruno Mars, Royce da 5'9"

בשנת 2011 חבר אמינם לראפר רויס דה 5"9', שותפו לצמד "Bad Meets Evil". השניים הקליטו סינגל עם לא אחר מאשר ברונו מארס, אשר בירך את הפזמון בביצוע ווקאלי מרשים. בבית הראשון שולח אמינם מסר לאלה ששונאים אותו ובבית השני שר רויס על הצלחתו ההדרגתית.

 

Detroit vs. Everybody ft. Royce da 5'9", Big Sean, Danny Brown, Dej Loaf

השיר יצא בשנת כחלק מאלבומו התשיעי של אמינם בשנת 2014 וכולל בו כמה מהראפרים שגדלו גם הם בעיר מוצאו של אמינם - דטרויט, מישיגן. השיר מספר על החיים הלא קלים בעיר והמסר המועבר ברור: דטרויט נגד כולם.

 

 

תגובות