שורף לו בלב: איתי לוי בסינגל חדש. צילום: דודי חסון

שורף לו בלב: איתי לוי בסינגל חדש

אחרי שלושה אלבומים מצליחים במיוחד, מוציא היום (ב') איתי לוי סינגל חדש, מתוך האלבום הרביעי שבדרך. אז מה חשבנו עליו?

איתי לוי הוא אחד הזמרים היותר מצליחים במוזיקה הישראלית של היום, הוא הספיק להוציא בקריירה שלו שלושה אלבומים ולהיטים רבים, בינהם אפשר למצוא את: "היי את", "פרח בשממה", "חתונת השנה", "שריקות", "רציתי" ועוד'. נוסף, לאחרונה השתתף לוי בסדרת הדוקו "מחוברים" ואף החל להופיע גם מעבר לים. בימים אלו עובד לוי על אלבום הרביעי במספר אשר עתיד לראות אור ממש בקרוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

הסינגל החדש שהוציא היום (ב'), "שתשרף מאהבה", נכתב והולחן על ידי נוי פדלון, איתן דרמון ועדן חסון כאשר יעקב למאי הופקד על העיבוד וההפקה בשיר. לוי מבצע את השיר בצורה מעולה, הוא מצליח להעביר את הסיפור הלא פשוט של השיר בצורה מצוינת ועוצמתית. השיר מוצלח, הוא מביא משהו אחר מאיתי. אם עד עכשיו רוב השירים שלו היום שירים שמחים ומקפיצים אז פה אנחנו רואים עוד צד ממנו, והצד הזה אגב מוצלח לא פחות מהשירה השמחה של לוי.

השיר טוב, הוא חזק וכנה. הנוסף לשיר המוצלח יש גם קליפ שמצליח להתחבר לשיר בצורה מעולה, הקליפ צולם בשעות שאין בהם אור וכך נותן את האווירה המתאימה לשיר. הסינגל החדש יש מצוין ולוי הצליח להעלות על הציפיות שלנו. אין ספק שגם האלבום המתקרב יצליח לא פחות מקודמיו והאמת שאנחנו כבר לגמרי מחכים שיצא כבר.

תגיות
תגובות