מתגעגע: לואי טומלינסון בסינגל חדש וממכר. . צילום מסך מיוטיוב

מתגעגע: לואי טומלינסון בסינגל חדש וממכר.

יוצא להקת וואן דירקשיין האהוב, לואי טומלינסון, שמתקדם מהר מאוד בקריירת המוזיקה שלו כסולן, הוציא אמש שיר ואיתו נותן לנו טעם טוב לתחילת השבוע עם סינגל חדש

לואי טומלינסון, שיחרר כבר מספר סינגלים מאז צאתו לעולם המוזיקה כאמן יחיד. מאז שהתחיל בקריירת הסולו, הוא הספיק כבר למכר אותנו לסינגל הבכורה שלו עם לא אחרת מאשר ביבי רקסה. היום הוא מנסה את מזלו שוב עם סינגל חדש מהניילון, "Miss You". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

לאחר שני השירים האחרונים שהוציא, הוכיח טומלינסון כי הוא עלה על המתכון הנכון ליצירת שירים מדהימים וממכרים. במספר ספור של חודשים הוא משיג מעל 200 מליון צפיות, והמון השמעות ברשת היוטיוב. אף על פי שרק לפני חודש הוציא שיר חדש, אמש (ו') הוא הוציא שיר חדש. אז האם השיר הזה עמד בציפיות הגבוהות? 

 

השיר החדש מוצלח מאוד וממכר. הקצב שלו כיפי ונעים לאוזן, הוא מאוד פופי אבל לא מעיק. הקול של לואי משתלב מצוין עם המנגינה מה שיוצר, כאמור, את השיר המושלם. למרות השיר המוצלח, אי אפשר להתעלם מהקליפ, בו יש המון "שתיה", ואף ניתן לחשוב שהוא מעודד שתיה בקרב בני הנוער. אף על פי זאת, אנחנו לא חושבים שהדבר מעודד את השתיה בקרב בני הנוער מכיוון שאלו הקליפים שמיוצרים כיום בעולם הפופ. ועדיין, הקליפ לא משנה את העובדה שלשיר יש עתיד כלהיט החורפי הבא. 

תגובות