סקאוטר: המאהב הלטיני של עולם המוזיקה. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: המאהב הלטיני של עולם המוזיקה

הוא אמנם לא שם מוכר בארץ אך בארצות הברית לירוי סנצ'ז הוא ההבטחה הבאה של עולם המוזיקה. הוא החל את דרכו ביוטיוב אבל סלל לעצמו קריירת סולו מעולה. האם יש לו את כל מה שדרוש כדי להיות יותר מעוד זמר קאברים? לנו נראה שכן

לירוי סנצ'ז הוא אמנם שם מוכר בארצות הברית הרחוקה, אבל בארץ דווקא פחות. בתור מישהו שהחל את מעמדו כזמר קאברים מצליח עבר סנס'ז מעולם היוטיוב ויצר לעצמו קריירה שלא מביישת אף כוכב אחר בעולם. בין שחרור קאברים ממכרים לשחרור סינגלים מקוריים, לירוי הוא ההוכחה לכך שגם כוכבים צומחים ברשת. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

לירוי נולד בספרד וכשהיה בן 15 העלה את הסרטון הראשון שלו ליוטיוב שהצליח מהר מאוד, ומאותו הרגע החל לתחזק את ערוץ היוטיוב שלו בקאברים מוצלחים. בשנת 2010 המפיק המוזיקלי ג'ים ג'ונסין גילה אותו ולקח אותו תחת חסותו. אך את הפריצה הגדולה עשה בשנים האחרונות כאשר ערוץ היוטיוב שלו הפך לבין המפורסמים בעולם ועם מליוני צפיות לכל סרטון

 

 בשנה שעברה הוציא סנצ'ז מיני אלבום העונה לשם "Elevated" ובתוכו חמישה שירים אך הסינגל מתוך האלבום שצבר הצלחה גדולה היה "Man Of The Year" ועל שם השיר קרא לירוי גם לסיבוב ההופעות העולמי שעשה למעריציו בעקבות הצלחת האלבום. עוד הצלחה קטנה נרשמה לזמר כאשר הופיע על בימת טקס הKCA וביצע את השיר "Rockabye" יחד עם הלהקה קלין בנדיט. 

 

A post shared by Leroy Sanchez (@iamleroysanchez) on

 אין ספק שהמגרש הפרטי של לירוי הוא ברשת, אך הוא שבר את המחסום הגדול והפך לכוכב, יחד עם העובדה שהוא משלב קול טוב ועוצמתי עם נוכחות בימתית טובה סנצ'ז הוא ללא ספק הכוכב הבא הכי לוהט. ונכון, ההצלחה שלו עדיין לא פרצה את גבולות ישראל אך אנחנו בטוחים שזהו רק עניין של זמן עד שזה יקרה. בייחוד בתקופה הזאת של השנה, בה המוזיקה הלטינית חזרה ובענק לירוי משלב את הלטיניות עם הסול בצורה מדהימה שהופכת אותו ליותר מעוד זמר קאברים מוכר. 

הגרסה של סנצ'ז לHavana של קמילה קביו
 

 

תגובות