טופ 5: השירים הכי טובים של קייטי פרי. צילום: GettyImages

טופ 5: השירים הכי טובים של קייטי פרי

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, אבישג ארבל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- קייטי פרי!

קייטי פרי כבר רגילה לחרוש סיבובי הופעות מלאים בהופעות ותלבושות מושקעת, להוציא שירים ממכרים ולככב בכול מקום אפשרי, אחרי שעשתה הפסקה מהמוזיקה קייטי פרי חזרה אלינו השנה עם מראה חדש אלבום חדש עם הרבה ביטחון, שירים חדשים ומלאי ביקורת שימלאו אותנו באנרגיה טובה. הזמרת עבדה לא מעט כדי להיות זמרת היא הוציאה אלבום שלא צלח במיוחד. לפני כמעט עשור, הוציאה את אלבומה הראשון "One of the boys", שהביא לנו כבר להיטים מוכרים ומאז היא לא מפסיקה לכבוש אותנו. הנה לכם חמשת השירים שהכי אהבנו:

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

I kissed a girl

הלהיט של קייטי פרי מאלבומה הראשון הצליח לסחוף את כולנו והיווה פריצת דרך בעולם המוזיקה באותה תקופה שכזכור יצא לפני כ-10 שנים. השיר שהצליח לצבור אהדה רבה, אך גם ביקורות לא תומכות, הביא את פרי להצלחה רבה ופתח את הדלת להיות זמרת הפופ שחלמה להיות. לאחר שיצא הסיגנל רבים תפסו מפרי כזמרת פרובוקטיבית עד להופעת זמרות אחרות שנראו פרובוקטיביות יותר. חוץ מהשיר, תוכלו למצוא בקליפ את הזמרת קאשה שניתן להבחין בנוכחותה בקליפ.

 


Chained to the rhythm

הסינגל "Chained to the rhythm",  הוא הסינגל הראשון מהאלבום של פרי שיצא השנה. מלבד העובדה שמדבור בקליפ צבעוני ופזמון קליט ומלא בקצב, הסינגל בא לתת ביקורת על החברה האמריקאית ומציג אותה בצורה שמראה ש"כולם חיים בלונה פארק בתוך בועה". מי שמכיר וראה את הקליפ, כבר ידע לזהות עד כמה ה"לונה פארק" מוזר ומשוגע. הסינגל הביא לתמיכה והגיע למקומות גבוהים במצעדים ולהצלחה גדולה.

 


Firework

הסינגל "Firework" הוא אחד השירים האהובים של קייטי, ואפילו היא בעצמה העידה שהוא השיר האהוב עליה. השיר שהגיע להישגים מרשימים, זכה בפרסים רבים ואף הגיע למיליארד צפיות ביוטיוב. מה מוכיח שהוא ללא ספק צריך להיכלל בטופ חמש של הזמרת. הרעיון מאחורי הסינגל הוא שלכול אחד יש "ניצוץ". הוא בהחלט כבש והצליח, המילים בשיר מלאות בעוצמה, הקליפ מעניין, אמיתי ומוכיח שהוא אחד השירים הטובים שיצאו לאחרונה.

 


Roar

כמובן, אי אפשר בלי הלהיט של קייטי פרי "Roar". שהוא שיר מלא בעוצמה וכמו בשירים דומים של פרי בא לעודד, לאזור אומץ ולהתגבר על חוסר ביטחון עצמי. הקליפ שצולם באווירת ג'ונגל פראי וירוק שאי אפשר שלא להתחבר אליו, בהחלט תורם לשיר וגורם לו להארות מצחיק ומהנה יותר. הסינגל כבר גרף יותר משני מיליארד צפיות. מה שהופך אותו לקליפ הנצפה ביותר של פרי ובהחלט לאחד השירים האהובים שלה.

 


Hey hey hey

הסינגל "Hey hey hey", שיצא רק בשבוע שעבר מאלבומה החדש של פרי כבר הוכיח שהוא שיר מעולה ואחד השירים הנשיים והעוצמתיים טהוציאה הזמרת לאחרונה. כחצי שנה לאחר צאת האלבום "Witness",  פרי הוציאה את הסינגל הרביעי באלבום. הסינגל פמיניסטי, מלא ביקורת ומוגדר כאחד השירים הבולטים של הזמרת שכוללים כוח נשי. בנוסף, אנו רואים קליפ צבעוני בו פרי מגלמת שתי נשים חזקות, את מארי אנטואנט שחולמת להפוך ללוחמת, ואת ז'אן ד'ראק. הסינגל בהחלט מסתמן כאחד השירים הטובים באלבום וסוגר לנו את הרשימה בצורה הטובה ביותר.

 



 

תגובות