מסכמים את 2017: עידו דנקנר במאשאפ סיום שנה. צילום מסך מיוטיוב

מסכמים את 2017: עידו דנקנר במאשאפ סיום שנה

הכרנו אותו כיוצר קאברים מוצלח וכובש, והתאהבנו בו יותר לאחר שהוציא גם את סינגל הבכורה שלו. אמש החליט עידו דנקנר לבצע מאש-אפ לכל השירים שכבשו אותנו בשנה שחלפה

את הקאברים המוצלחים של עידו דנקנר כולנו מכירים עוד מאז היותו חייל, הוא ביצע שיתופי פעולה רבים וחלקם כללו גם את כוכב הרשת שגיא ברייטנר ואת זמרת הפופ המצליחה נועה קירל. כיום, הזמר הצעיר הגיע לגיל 20 וכבר הספיק להוציא את סינגל הבכורה שלו,Shouldn’t  Let  You Go" " שאותו כתב והלחין בעצמו. הסינגל זכה להצלחה רבה וצבר למעלה מ- 200 אלף צפיות, בנוסף לוקח גם חלק מאלבום מתוכנן ואפילו צפוייה לו מאז קריירה בחו''ל.

עוד בערוץ מזיקה של פרוגי:

דנקנר הספיק להוציא עוד מספר קאברים מושקעים מאז ועם הזמן הזמר הצעיר הספיק לפתח את הקריירה המוזיקלית שלו בארץ ובחו"ל. אמש הוציא דנקנר את ה-מאשאפ לשנת 2017, אותו הפיק וצילם בן גולן ("אקס פקטור 1"), הכולל את השירים הכי אהובים עלינו בשנה החולפת. 

 

במהלך המאש-אפ של דנקנר, ניתן לשמוע את הלהיט שאיתו פתחנו את השנה Symphony" " של זארה לארסון אותו עידו ביצע בסגנון קאבר קליל ורגוע, ובהמשך מגביר את הקצב ועולה לגרסת פופ קצבית יותר עם הלהיט המצליח ביותר ששמענו לקראת סוף השנה "Havana" של קמילה קביו. וכמובן שאת הסיום אי אפשר לבצע ללא " "There's Nothing Holdin' Me Backשל שון מנדס, אותו עידו מעריץ מאז ילדותו ובמקרה גם לא מעט מזכיר אותו. לסיכום, הזמר הכניס שירים רבים וטובים ועשה עבודה יוצאת מן הכלל! אנחנו מרוצים ומצפים לשמוע מאש-אפים נוספים במשך 2018.

תגובות