מהודו ועד ג'מייקה: סטטיק ובן אל משחררים את "נמסטה". צילום: משה נחומוביץ'

מהודו ועד ג'מייקה: סטטיק ובן אל משחררים את "נמסטה"

לכבוד תחילת שנת 2018, הרכב השנה, סטטיק ובן אל החליטו לשחרר את הסינגל השמיני שלהם - נמסטה שמביא איתו קצב מיוחד וגם לא מעט מסרים

אחרי שהסינגל הקודם שלהם ("הכל לטובה") היה שיר שקט, סטטיק ובן אל חוזרים לקרנבל הקצב ואחרי שכבשו אותנו בסגנון ברזילאי, הגיע הזמן לניחוח הודי-ג'מייקני מיוחד, "נמסטה", שגם אותו הפיק להם ג'ורדי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל השמיני של הרכב השנה של גולשי פרוגי, מגיע אלינו עם פתיחת השנה האזרחית החדשה ופותח אותה בקצב שכולם חיכו לו. גם הפעם במילים של השיר מועבר מסר של אופטימיות ושמחה והתעלמות מכל מה שלא נוגע לתחומים האלו, וכמו בקליפ "אתם" גם כאן יש התייחסות לתגובות ורכילויות בתקשורת על השניים ("עלה להם") או הביקורות האופנתיות עליהם ("הבגדים צועקים"). כמו כן יש התייחסות קומית לנושא הקשר של הצמד אל המעריצים, רמיזה לדבריו של רון נשר בעבר שטען כי הם לא מתייחסים למעריצים.

 

בקליפ עצמו (בהשתתפות כתב התרבות של "החדשות" המגלם חוקר תרבות) סטטיק ובן אל מושכים אותנו לעולם שלהם בו כולם שווים, כל אחד מביא את עצמו וכולם מקבלים שם את כולם. ה"נמסטה" הוא למעשה בקבוק שמפיץ את הבשורה השמחה של השניים ובסיום הקליפ הם משאירים אותו אצל חוקר התרבות כדי להעביר את המסר הלאה. אנחנו מריחים פה הזדמנות טובה לליין בקבוקים לבית הספר!

תגובות