סקאוטר: סברינה קרפנטר היא כבר לא רק ילדת דיסני . צילום: gettyimages

סקאוטר: סברינה קרפנטר היא כבר לא רק ילדת דיסני

היא החלה בתור שחקנית וכוכבת דיסני, אך סרינה קרפנטר לא זנחה אהבה נוספת שלה - המוזקיה. כעת היא רוצה להשתחרר מתדמית ה-"ילדה-טובה-דיסני" ומשחררת אלבום בוגר, אך קצבי ואין לנו ספק שהיא הדבר החם הבא בעולם המוזיקה

היא גדלה בפנסילבניה הרחוקה, הספיקה לכבוש בגיל צעיר את מסכ הטלוויזיה, כיכבה בעשרות סדרות והיא רק בת 18. תכירו את סרינה קרפטנר. אם השם נשמע לכם מוכר, בטח נתקלתם בה כשגילמה את מאיה בסדרה של דיסני "העולם של ריילי".  כיום היא כבר חתומה על שני אלבומים מצליחים, ואחד מהם אף ממוקם במקום ה-28 במצעד הבילבורד האמריקאי, ומוכיחה לכולם שהיא הדבר החם הבא של תעשיית המוזיקה

בגיל 12 קרפטנר התחילה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק, אך האהבה למוזיקה תמיד הייתה בה. שלוש שנים לאחר מכן, בגיל 15, היא החלה לעלות סרטוני קאברים לרשת וזכתה לצפיות רבות, תגובות מעודדות והאהדה. במקביל לפרסומה כשחקנית, היא החלה לפתח בצורה מקצועית גם את הקריירה המוזיקלית שלה ובשנת 2014, כשהיא מככבת בסדרה "העולם של ריילי", הוציאה קרפטנר את סינגל הבכורה שלה "Can't Blame a Girl for Trying". הסינגל זכה בפרס "שיר הקראש הטוב של השנה" בטקס הפרסים של דיסני, ואנחנו, לא מופתעים.
אחד מסרטוני הקאברים של קרפנטר
 
 
בגיל 16 היא הוציאה את אלבום הבכורה לה, "Eyes Wide Open" ממנו היא שחררה את השיר "We'll be stars" שהצליח וצבר מעל ל-30 מיליון צפיות ביוטיוב. כשהתבגרה מעט, היא הבינה שהיא רוצה להתנער מתדמית "ילדת הדיסני", לשנות כיוון ולהציג את הצד הבוגר שלה. שנה לאחר מכן היא שיחררה את אלבומה המוצלח "EVOlution" שדורג במקום ה-28 במצעדי הבילבורד. באלבום תוכלו למצוא שירי פופ קצביים ומרעננים עם טעם של עוד. אבל, הכוכבת הצעירה לא רק יודעת להביא למעריצים שירים קצביים, היא דואגת שכללו בתוכם גם מסרים. בשירים שלה תוכלו למצוא מסרים שחשוב היה לה באופן אישי להעביר למעריצים - כמו לא להשתייך לזרם מסויים ולהרגיש נוח עם עצמך כפי שאתה.
 
 
 
כוכבת נוצצת, שירים בעלי מסרים חשובים, אך גם קצביים, שחקנית מוכשרת וזמרת מעולה. לנו אין ספק כי סברינה קרפנטר היא הדבר החם הבא של עולם המוזיקה. תסמכו עלינו, אתם תשמעו עוד תשמעו עליה הרבה. 
 
תגובות