סקאוטר: אלה בל היא לא רק זמרת הליווי של קייטי פרי. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: אלה בל היא לא רק זמרת הליווי של קייטי פרי

אלה בל חיה בשני עולמות במקביל - בזמן שהיא עובדת באולפן על להיטים ושירים אישיים ומחכה לפריצה הגדולה בקריירת הסולו שלה, היא כובשת את הבמה ומופיעה בכל רחבי העולם כזמרת הליווי של קייטי פרי. אבל, בשני העולמות האלו היא מוכיחה לנו שאי אפשר להתעלם מהקול שלה

אלה בל תמיד חלמה להיות זמרת בין לאומית ולהיכנס להיכל התהילה לצד כוכבות הפופ הבלתי מעורערות, אך היא מעולם לא תיארה לעצמה כי מהר מאוד היא תמצא את עצמה בהופעות גדולות מסביב לעולם יחד עם קייטי פרי כזמרת הליווי שלה. אומנם היא חולמת על קריירת סולו,, אך גם כזמרת ליווי אי אפשר היה להתעלם ממנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

לפני כמעט כחמש שנים, העלתה אלה לחשבון הסאונדקלאוד שלה קאברים לשירים רבים ואף העלתה גם שירים מקוריים שמהר מאוד צברו תאוצה וקיבלו שבחים מהמעריצים. אחד מהשירים הבולטים של בל הוא "Hero", אותו כתבה, הפיקה והלחינה בעצמה. הגורם המפתיע בסיפור היה שהשיר נשמע מקצועי ומעובד בצורה גבוהה ואיכותית. מה שבדרך כלל זמרי קאברים לא מצליחים לעשות - בל עשתה זאת ובענק. מהר מאוד הזמרת המוכשרת הצטרפה כזמרת ליווי לטור "California Dreams Tour" של קייטי פרי, ומשם היא המשיכה איתה גם לשאר ההופעות (הקטנות והגדולות) של פרי ואף ליוותה את הזמרת גם בהקלטות באולפן.בל מספרת כי פרי היא כמו משפחה בשבילה, היא ההשראה שלה למוזיקה והיא נהנית ליצור מוזיקה לצידה. 
 
 
בל לא עצרה ובמהלך השנים היא פרסמה עוד שירים מקוריים וקאברים, בניהם גם הגירסא הנשית שלה ל-"All I Need" של וואן ריפבליק ו-"All I Ask" של אדל. אנחנו יודעים מה אתם חושבים - איך אפשר לצאת בשלום מקאבר לשיר של אדל. אבל תתפלאו, בל הצליחה לעשות זאת ובענק. 
 
 
בשנת 2016 שיחררה בל מיני אלבום בכורה שלה, "Noire" שכולל ארבעה שירים. סינגל אחד מתוכו, "Death In Rio" בלט במיוחד בסגנון ובקצב המיוחד שלו ששילב בין הפופ האמריקאי לקצב של ברזיל. באלבום יש כל כך הרבה יצירתיות וצבע. אבל, קליט וצבעוני ככל שיהיה, הוא לא הצליח להביא לפריצה הגדולה לה חיכתה הזמרת כל חייה. 
 
 
 
אומנם הפריצה המטאורית עוד לא הגיעה, אבל זה לא אומר שבל לא זמרת מוכשרת, צבעונית ובעלת קול מיוחד. ב-9 בינואר מתוכנן לצאת סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה שלה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. אנחנו בטוחים שהפריצה תגיע ועוד נראה אותה כאן בישראל, שכן ביולי האחרון סיפרה בל כי יום אחד היא תרצה לבקר ולהופיע בתל אביב. 
 
תגובות