הזמן שלה: דניאל מזוז רוצה להצליח בישראל לפני חו"ל. צילום: אלון שפרנסקי

הזמן שלה: דניאל מזוז רוצה להצליח בישראל לפני חו"ל

היא הייתה אחת הכוכבות הגדולות של להקת "סטארטאפ" מ"פרוייקט הלהקה" ואז המשיכה לקריירת סולו משלה, אך לפני שנתיים דניאל מזוז החליטה שהיא לא שלמה עם התוצאות, לקחה ברייק וחזרה בגדול עם כיוון מוזיקלי שמסמן אותה כדבר הבא. צפו בראיון

בניית קריירת סולו היא דבר קשה, בעיקר למישהי כמו דניאל מזוז שלקחה חלק בהרכב מצליח לנוער כשזכתה ב"פרוייקט הלהקה 1" של ערוץ הילדים, וכעת צריכה להוכיח את עצמה גם בקריירת הסולו שהיא בונה בשנים האחרונות. אך מזוז עושה זאת בצורה מעולה, בוחרת לעצמה בקפידה את החומרים, יוצרת, רוקדת והתוצאות? לגמרי איכותיות וכאלו שיכולות לסמן אותה כדבר החם הבא במוזיקה הישראלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כתב: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל | עריכה: אמיר סולמון
 

רק בשנה האחרונה הוציאה מזוז שני סינגלים "נגמר" ו"באבא הודו" וסימנה לעצמה את הקו המוזיקלי שיאפיין אותה. מזוז מספרת לנו בראיון: "עצרתי ללמוד את הכל מאפס, אם זה כלים או תווים, לחפש את עצמי כי זה משהו שאני ורצה לעסוק בו עד הסוף. אני לא רואה את זה (קריירת המוזיקה - מ.א) כמשהו זמני". 

 

מזוז לא מתכוונת לנסות להיות מה שהיא לא ומספרת שבסיבוב המוזיקלי הקודם שלה לפני שנתיים היא לא הייתה מרוצה מהסינגלים ומהתוצאות כי זה פחות הרגיש לה נכון. "מה שקורה היום גורם לך לחשוב שאתה צריך קודם להוציא להיט ושיש איזו תבנית מסויימת... לא הייתי שלמה עם זה מאה אחוז בעצמי, פחות הרגיש לי אותנטי".

ב
ב"פרויקט הלהקה". דניאל: ראשונה מימין © אור גפן
תגובות