סופ"ש מוזיקלי: הקאמבק של ג׳סטין טימברלייק . gettyimages

סופ"ש מוזיקלי: הקאמבק של ג׳סטין טימברלייק

הסופש שלנו אמנם קר, אבל במוזיקה העולמית הוא רק מתחמם. האמנים הכי אהובים עלינו שיחררו שתפים חדשים וגם ג׳סטין טימברלייק בקאמבק. האזינו

הסוף שבוע האחרון הוכיח שהחורף היא תקופה מעולה לשחרר בה שירים חדשים. וכך גם עשו הכוכבים הכי גדולים . צ'ארלי פאת' ממשיך את הדרך המעולה שלו עם אחד משיתופי הפעולה הטובים ששמענו וג'סטין טימברלייק מפנק אותנו בסינגל חדש מתוך האלבום ומוכיח שעדיין יש לו את זה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:  

צ׳ארלי פאת' וBoyz II Men: 

הזמר האהוב שיחרר היום (ו׳) שיתוף פעולה עם להקת הבנים הכי מצליחה של שנות ה90׳ הלא היא Boyz II Men. להקת הבנים וצ׳ארלי שיחררו את אחד השתפים הכי מעניינים מזה זמן רב, המשלב בין הנוסטלגיה לבין העכשוויות. 

לשיר קוראים if you leave me now והוא לגמרי מוצלח. אם מסתכלים על להקת הבנים שתמיד שלטו בהרמוניה המדהימה שלהם הם הצליחו להביא את זה לידי ביטוי גם כאן ההרמוניה בניהם לבין פאת' עובדת באופן נפלא ויצרה את השיר הקסום הזה.  

 

ג׳סטין טימברלייק:  

בשבוע שעבר טימברלייק הכריז ברשתות החברתיות על שיחרור הסינגל החדש, ״Filthy” ואף נתן טעימה מאלבומו הויזואלי החדש ״Man Of The Woods״ במעין ״טריילר״ שמקדם את הקאמבק החדש של ג’סטין. אך למעשה הוא לא היה צריך לעשות את כל הבלאגן והרעש סביב האלבום כי לרגע נשכח שהוא מתכנן לקאמבק. 

הסינגל, ״Flithy״ הוא מסוג פופ אלקטרוני בעל פזמון קליט וקליפ מגניב שמכניס אותנו לתוך הגרוב וגורם לנו לזוז עם הקצב. כי ג’סטין יודע היטב איך לגרום לכולם לזוז והוא עושה זאת שוב ויעשה זאת שוב, ובנתיים נשמע את השיר בריפיט. 

 

 

תגובות