סקאוטר: "פריטי מאץ'" נכנסים לנעליים של וואן דיירקשן. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: "פריטי מאץ'" נכנסים לנעליים של וואן דיירקשן

הם התחילו את דרכם כהבטחה הבאה של סיימון קאוול מיד לאחר וואן דיירקשן. יש להם את כל החבילה כדי להיות להקת הבנים המבטיחה של השנה, אך האם באמת הם יצליחו בשטח מלא מתחרים? והאם מצאנו את היורשים הבאים לכס המלכות של וואן דיירקשן? תחליטו אתם

 
הלהקה "PreetyMuch" מונה חמישה חברים מלוס אנג'לס. ניק, אוסטין, ברנדון, אדווין וציון. המשותף להם הוא כישרון הריקוד שבקליפים שלהם לא ניתן לפספס אותו. אחרי שאוחדו יחד ללהקה אחת, הם לא מפסיקים להוציא שירים ולעבוד קשה למרות גילם הצעירים. תאמינו או לא, אנחנו חושבים שאלו יהיו הוואן דיירקשין הבאים.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
חמשת חברי להקת "PreetyMuch" לא ידעו כי הם עתידים לעבוד עם ענק המוזיקה אד שירן ולשתף פעולה עם פראנץ' מונטנה, הראפר מהשיר "Unforgattable". לפני הכל הם היו כמו כל נער בעל כישרון שמחכה שיבוא האדם הנכון לגלות אותו ולגרום לו לפרוץ אל תוך העולם האמיתי. בשנת 2016 החברה עליה הם חתומים, קראה לסקאוטר האמיתי של עולם המוזיקה, אותו אחד שאיחד את וואן דיירקשין, סיימון קאוול אליה על מנת לאחד כוחות ולחפש טאלנטים. לאחר הפגישה איתו נולדה להקה חדשה. קאוול חיבר בין חמישה נערים בסדר גודל של אותו גיל והחזיק אצבעות שהאיחוד יוצלח ותוולד להקה חדשה. 
 
 

A post shared by PRETTYMUCH (@prettymuch) on

 
באוגוסט האחרון הלהקה עשתה את פריצת הבכורה שלה עם הסינגל הראשון שלהם כלהקה "Would You Mind", שקיבל הרבה צפיות יחסית לשאר השירים שלהם. בנוסף על כך, אחד השירים הבולטים של הלהקה הוא "Open Arms", שיר א-קאפלה ששומר על אותו ניגון וקצב כל השיר ובהחלט מביא משהו מרענן לעולם המוזיקה, וללא ספק מדובר באחד השירים הטובים של להקות הבנים הצעירות בעולם המוזיקה.
 
 
 
הסינגל שנרשם כי הוא הכי מורכב והופק בצורה מיטבית על ידי מקס מרטין, הוא הסינגל האחרון שלהם, "No More". בשיר משתתף הראפר פארנץ' מונטנה והוא מביא איתו סגנון שונה ללהקה ומגוון. מאחורי השיר עומדת עבודה משותפת לראשונה בין כל חברי הלהקה שכתבו יחד את השיר עם מונטנה. הם מספרים כי בתחילה הם שלחו למנהל שלו את השיר והוא התלהב נורא והחליט להעביר למונטנה את השיר, ומשם העניינים התקדמו ויצא שיתוף פעולה מכובד מאוד ללהקה שמביא לה מעמד מכובד בעולם המוזיקה.
 
 
 
בניגוד למצופה, הסינגל האחרון שלהם לא כל כך הצליח ביוטיוב ובקרב בני הנוער, אך הם ללא ספק הצליחו לכבוש איתו את הבמות של האקס פקטור ובטקס ה-VMA האחרון הם הופיעו בשטיח האדום! אז הם אמנם עדיין לא הבקסטריט בויז הבאים או וואן דיירקשן אבל הם ללא ספק בכיוון ובשל כך אנחנו סבורים שמצאנו את הלהקה הבאה של עולם המוזיקה.
תגובות