״כל החוויות שלה באלבום אחד״ ביקורת אלבום לקמילה קביו. gettyimages

״כל החוויות שלה באלבום אחד״ ביקורת אלבום לקמילה קביו

בשבוע שעבר שיחררה קמילה קביו את אלבום הבכורה שלה, שנה לאחר העזיבה המתוקשרת שלה מהלהקה בה הייתה "פיפת' הרמוני". שמענו את האלבום שעורר בנו תחושות רבות. אז למה אנחנו מאוהבים בקמילה יותר מאי פעם? והאם היא יכולה להצליח לבד בעולם המוזיקה? ביקורת

לפני כשנה הופתענו לגלות שקמילה קביו עוזבת את פיפת' הרמוני ומתחילה קריירת סולו, בשנה האחרונה קיבלנו שירי סולו ראשונים ולפני כשבוע את האלבום המלא, בו ישנם עשרה שירים שאת כל אחד מהם קביו כתבה בעצמה. בלדות ושירים מקפיצים, הנה כל מה שחשבנו על האלבום של הזמרת המעניינת של השנה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 השיר שפותח את האלבום הוא “Never Be the Same”, שיר שמדבר על מה זה להתאהב, איך בן אדם יכול להשפיע על החיים שלך שלא יהיו אותו הדבר שוב. השיר השני שבאלבום הוא All These"  Years" בלדת אהבה אישית שמספרת סיפור אהבה בדרך מרגשת, הקול של קמילה מעביר את המסר בצורה מרגשת ונעימה לאוזן, שיר מיוחד ואמיתי. השיר השלישי שמכניס קצת קצב אחרי הבלדה המרגשת הוא "She Loves Control", גם אותו כתבה קביו, השיר מדבר על אישה בוסית שרוצה לעשות את הדברים בדרך שלה. שיר שמעצים נשים ונותן תחושה של עוצמה וחוזק. סה"כ פתיחה נהדרת לאלבום שנותן לנו לראות עוד יותר מקמילה 

 

אין אחד שלא מכיר את השיר הבא באלבום, “Havana” שמדבר על להתאהב בבחור מ"האוונה" - מקום הולדתה של קמילה, מאז ששיר זה יצא הוא הפך לפופולרי מאוד ואנחנו מבינים למה, הוא מגניב ומיוחד ממה ששמענו עד היום. מיד אחרי השיר הזה מגיע השיר “Inside Out”, שיר קופצני ומגניב, גורם לרצות לרקוד שונה משירים רגילים שאנו שומעים ודומה למוטיב של שאר האלבום. אחרי מספר שירים קופצניים מגיעה עוד בלדה מרגשת בליווי פסנתר בשם “Consequences” - ההשלכות, שיר זה מדבר על ההשלכות של מערכת יחסים, הקול של קמילה נותן תחושה אמיתית ומרגשת עם הפסנתר שמוסיף, חוסר הכלי נגינה בשיר מדגיש את קולה המיוחד של קמילה. 

 

השיר הבא באלבום הוא "Real Friends" שמתאר את חייה של קביו באל איי רחוקה מהמשפחה ומרגישה בודדה בעיר המונית שכזאת. השיר נותן לנו תחושה יותר קרובה לקמילה שעם כמה שהיא מפורסמת וגדולה היא גם לפעמים לבד וקשה לה עם זה שאין לה "חברים אמיתיים", עוד שיר אישי שמתאר את קמילה טוב הוא השיר הבא באלבום “Something’s Gotta Give” שמדבר על מישהו שנותנת הכל אבל לא נותנים לה, היא מרגישה שהיא עושה הכל בשביל מישהו או משהו אבל לא מקבלת חזרה מספיק. 

את האלבום חותמת קביו עם שני שירים מוצלחים לא פחות, “In The Dark” שמדבר על קמילה שרוצה להכיר בן אדם באמת, שיראה לה גם את הדברים הפחות טובים בו ויהיה אמיתי אליה. ו - “Into It” שיר סקסי וחמוד שסוגר את האלבום בצורה כיפית וקלילה, לאחר כל הפתיחות של קמילה באלבום זו סיומת מצוינת וכיפית לאוזן. 

 

האלבום מאוד מיוחד. לאחר שנים שהכרנו את קמילה רק מהלהקה פיפת' הרמוני זה כיף להכיר אותה באמת. זה מרגיש כאילו היא שיחררה את כל החוויות שלה מהשנים האחרונות באלבום אחד, את הבדידות, חיי האהבה ובעצם את עצמה. בין הבלדות המרגשות והשירים המקפיצים גילינו את קמילה האמיתית שמוכיחה שהיא יכולה להסתדר בעולם הזה גם בלי גב של להקה. והאלבום כמו קמילה בדיוק מוכיח את זה, שהיא כאן כדי להישאר. קשה להאמין שהיא רק בת 20 וכתבה את כל השירים שבאלבום והעבירה לנו פשוט את עצמה. 

תגובות