חולים עליהם: הצ'יינסמוקרס בשיר חדש ואפל במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

חולים עליהם: הצ'יינסמוקרס בשיר חדש ואפל במיוחד

האמת של הצ'יינסמוקרס נחשפת, הלהקה הגדולה בעלת פרס הגראמי ועשרות תארי פלטינה שיחררו היום שיר חדש בשם "Sick Boy" שמשקף את המציאות של היום, ובו הם מביעים זעם על הצד החדש של אמריקה

הצ'יינסמוקרס חוזרים. לאחר הצלחה גורפת ומסחררת ללהיטים הקודמים שלהם "CLOSER" ו"Paris" ואף שיתוף הפעולה ההיסטרי בין הלהקה ל-קולדפליי "Something Juat Like This". בהחלט לא יכולנו להתעלם מהפריצה של שנת 2016. אך היום שנתיים אחרי הפריצה הגדולה צמד הדיי-ג'ייז משנים תפנית ובעיקר תדמית, מאלופי להיטי המועדונים אל בלדה שקטה ואפלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"כמה לייקים החיים שלי שווים?", זו אחת השורות מין השיר בעל המסר הכבד, בשיר ובמסר שלו ניתן לראות כי אלכס ודרו משייכים את עצמם אל הצד המזרחי והמערבי של אמריקה ומשם הם מביאים את האמת עלייה התחנכו, לא להאמין ל-"נרקיסיזם" ו-"מטמינים שקרים" בתוך "אבקת פיות", שמזכיר לנו שירים מעצימים רבים אחרים שבאיזה שהוא מקום מפנים אצבע מאשימה אל עבר הממשלה שלא משנה את חוקי המשחק, מבין השירים ניתן למצוא בפירוש את "Chained To The Rhythm" של קייטי פרי, שגם הוא אומר כי האנשים העליונים מאכילים את הציבור בשקרים. הציינסמוקרס מצטרפים לאיחוד הזמרים שמתנגדים למציאות שאליה הילדים גדלים כיום למציאות "חולנית" כמו שם השיר.

 

השיר, "Sick Boy" הופק ונכתב בצורה מיטבית וככל שהביט מתגבר ככה השיר נהיה יותר אפל ואיתו גם המסר, ומלבד לכך השיר מצטרף לאחד מהשירים הטובים שיצאו בחודש האחרון ונכנס ישירות לפלייליסט השבועי שלנו.

תגובות