סופשבוע רגוע: חמשת השירים לסוף השבוע. צילום: יחסי ציבור

סופשבוע רגוע: חמשת השירים לסוף השבוע

מה היום שאתם הכי מחכים לו במהלך השבוע? אנחנו מנחשים שיום שישי, או סוף השבוע באופן כללי. לכן, הכנו עבורכם את הפלייליסט המושלם עבור הזמן הזה

כולנו מחכים ומצפים לסוף השבוע. ומה יותר כיף מלהגיע הביתה, לזרוק את עצמנו את המיטה ולהאזין לשירים שאנחנו הכי אוהבים? ויותר מזה, לשירים שנכתבו עבור הזמן המיוחד הזה בשבוע? לכן, ריכזנו עבורכם את הפלייליסט המושלם שתוכלו להנות ממנו במהלך הסופ"ש.

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

סוף שבוע- האולטראס

השיר שפותח לנו את הרשימה הוא "סוף שבוע" של להקת "האולטראס". עוד לפני שהפרידו כוחות ומנו שלושה חברים, סדריק בן שבת, דן ברטוב ואלי פרץ. השיר יצא בשנת 2013 כחלק מהאלבום "הכל טוב" וצבר למעלה ממאה אלף צפיות ביוטיוב. השיר כשמו כן הוא, מדבר על סוף השבוע שכולנו כל כך מצפים לו בקוצר רוח. הוא מלא באנרגיות חיוביות ומעלה לנו את מצב הרוח בכל פעם שאנחנו מאזינים לו וכמובן, בסוף השבוע!

 

 

יום שישי הגיע- הדג נחש

היום הכי כיף בסופ"ש הוא יום שישי בערב, הזמן הזה הו אנחנו יכולים פשוט לצפות בסרט בבית או בבילוי עם חברים. באווירת יום שישי, היינו חייבים להכניס לרשימה את השיר "יום שישי הגיע" של הדג נחש. שהמילים שלו לחלוטין ממחישות לנו את האווירה הכל כך קסומה ומרגיעה של יום שישי. בנוסף, אנו מכירים כמה בתי ספר שבחרו בשיר זה בתור צלצול בית הספר בימי שישי וזה נשמע לנו כמו רעיון מצויין! כדי להעצים את האווירה הכייפית הזו, אנחנו מציעים לכם להוסיף לפלייליסט שלכם את השיר הזה. משום ששיר טוב תמיד מעלה את מצב הרוח.

 



מתנות קטנות-רמי קלינשטיין

כעת, הגיע הזמן לשכוח קצת מכל מה שעבר עלינו במשך השבוע ובאווירת הסופש להודות על כל המתנות הקטנות שקיבלנו במהלך החיים שלנו. תמיד כיף לשכוח לרגע מכל הדאגות ולשמוח ממה שיש לנו ולא להתרכז במה שאין. לשם כך, אנחנו ממליצים לכם לשמוע את השיר מתנות קטנות שמבצע רמי קלינשטיין בקולו הרך והמרגיע וגורם לנו רק לייחל לשבת שקטה וחמימה בחייק המשפחה שלנו. וכמובן, להודות על הדברים הטובים והפחות טובים שהשבוע האחרון הביא אלינו.

 

 

יום שישי- רוני דלומי

השיר "יום שישי" זה אולי השיר שהכי מאפיין את היום הזה. מפני שמילותיו משתלבות בצורה יוצאת מין הכלל עם קולה המרגש של דלומי שכתבה והלחינה אותו בעצמה. אתם כבר יודעים כמה אנחנו אוהבים את הזמרת הצעירה שמצליחה לרגש ולהפתיע אותנו בכל סינגל מחדש. וגם הפעם, בסינגל המדובר מדברת דלומי על יום שישי כפי שהיא רואה אותו. ואם תשאלו אותנו, זו הדרך הטובה והמומלצת ביותר להגיע לסוף השבוע אחרי שבוע ארוך ומתיש.

 

 

סופשבוע- קפה שחור חזק

השיר הבא שמסכם לנו את הרשימה הזו הוא "סופשבוע",כי מה יותר מתאים לסופש משיר על סופש? וכמו שאומר הצמד "סוף שבוע באופן קבוע". את השיר מבצעים אחד הצמדים הכי בולטים בשנים האחרונות - קפה שחור חזק שמוכיחים לנו שוב ושוב שהם כאן כדי להישאר. ומביאים אלינו תוכן חדש שמייחד את השניים. השיר של הצמד המיוחד הזה, שמשלב פופ רוק וראפ בצורה מושלמת הוא ללא כל ספק מה שמתחשק לנו לשמוע בסופש חורפי שכזה. 

 



 



תגובות