רוצה להיות זמרת: כל הטיפים שתצטרכו כדי להגיע אל היעד. צילום: דביר כחלון

רוצה להיות זמרת: כל הטיפים שתצטרכו כדי להגיע אל היעד

חולמים להיות זמרים? צופים בתכניות ריאלטי מוזיקליות ומשתוקקים להגיע אל הבמות הגדולות אבל לא יודעים איך? אנחנו כאן בשבילכם עם מדריך מפורט שיוביל אתכם להצלחה הגדולה!

לכולנו יש חלום אחד לפחות שהיינו רוצים להגשים, אצל חלק מאיתנו החלום הזה הוא עולם המוזיקה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם בתחילת הדרך כך שתהיה הנכונה והבטוחה, ללא קיצורי דרך אל הגשמת המטרה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

להתחיל בקטן

ראשית, הכי חשוב להתחיל בקטן. בעודכם ילדים צעירים או רק בתחילת הדרך, נסו להתמקד בדרך עצמה ולא לראות רק את המטרה מול העיניים. תחילה, נסו להירשם לפיתוח קול באיזור בו אתם גרים, ואם אתם טובים במה שבחרתם לעשות, תשלחו על ידי המקום והאנשים המוסמכים בו ליעד הבא שלכם. כגון הופעות ביום העצמאות, פסטיבלים מקומיים וכדומה. בנוסף, תוכלו להירשם למקהלה הבית ספרית. רק זכרו, הכי חשוב לבתחיל בקטן ולהכין את הבסיס לפני הכל.

גריז
"היצמדו לאנשי המקצוע" © Paul Coltas

רצוי ללמוד על המקצוע

לאחר זמן מסויים בו עברתם את תחילת הדרך, התמדתם בפיתוח קולכם ובביסוס רצונכם, הגיע הרגע להתחיל ללמוד את המקצוע לעומק. טרם העלייה לתיכון, תיפתח עבורכם האופציה להירשם למגמת מוזיקה. בחרו באופצייה הזו! משום ששם תלמדו את המקצוע, ובעצם תתחילו את דרככם המקצועית כזמרים ומוזיקאים. בנוסף,המגמה תעניק לכם כלים להמשך הדרך וכן, 3-5 יחידות בגרות במוזיקה. יש יותר טוב מזה?

כיתה,מבחן,בגרות,תיכון,בית ספר
"ללמוד על המקצוע" © GettyImages

אחת, שתיים, הקשב!

כעת, אתם יכלים לטפוח לעצמכם על השכם, סיימתם תיכון עם בגרות במקצוע עליו אתם חולמים והגעתם לצבא. כשהינכם מלש"בים, תרשמו למיונים של תחומי הווי ובידור. ואם נהיה יותר ספציפים, ללהקה צבאית ותזמורת צה"ל. שם תוכלו לקחת את כישרונכם כמה צעדים קדימה.בכך שתוכלו להופיע, לעשות טוב לאנשים וללמוד מהטובים ביותר בתחום.

גיוס
"להקה צבאית או תזמורת צה"ל" © דובר צהל

החיים האמיתיים

לאחר הצבא, הינכם מגיעים אל החיים האמיתיים, כמו שההורים של כולנו אוהבים לומר. אנו ממליצים לכם, קודם כל ללמוד בבית ספר למוזיקה ולפתח עוד ועוד ידע שרק יועיל לכם בדרך להצלחה, לרכוש ההשכלה וכך יגיע השלב. מיטב המורים הכישרונים שכולנו מכירים יצאו מבית הספר "רימון", והוא מומלץ ביותר לכל זמר וזמרת. לאחר הלימודים ברימון או בכל בית ספר אחר שתבחרו, הגיע הזמן, הגיע היום והגיע הרגע להפוך את כל מה שדבקתם והאמנתם בו מגיל צעיר למקצוע.

כע
 "הגיע הזמן" © יוטיוב

מהתחביב ועד למקצוע לחיים

אספו חומרים, כתבו שירים, נגנו לחנים, תצברו קהל וצרו קשר עם יחצנים ומפיקים מובחרים. ונסו לפתוח דלתות בתחום הנ"ל ולבסס את מקומכם כמוזיקאים וכזמרים מן המניין בתעשייה. קחו את הכל לאט לאט, לא במהירות. כי דברים טובים לא מגיעים מהר בכל תחום בחיים מלבד המוזיקה. אנחנו בטוחים שאם תעקבו אחר הכללים, תעלו על דרך המלך. ואולי בעוד כמה שנים נשמע עליכם לא מעט, בהצלחה!

"תצברו קהל" © צילום: Fotolia 

 

תגובות