סקאוטר: בת טיפוחיו של דרייק מסתמנת ככוכבת הבאה . צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: בת טיפוחיו של דרייק מסתמנת ככוכבת הבאה

היא אמנם רק בת 20 אך הספיקה לגרום להמונים להתמכר למוזיקה שהיא מייצרת, הכירו את מי שהתגלתה לעיני הציבור על ידי דרייק אך לגמרי עומדת בזכות עצמה

היא אמנם רק בת 20 אבל ג'ורג'יה סמית' היא לגמרי אחת המציאות של עולם המוזיקה. בין שלל שיתופי הפעולה שלה עם כוכבי ענק כמו דרייק והראפר סטורמזי, היא לגמרי מצאה את הדרך המוזיקלית שלה ומצליחה להפנט אותנו עם קול שגובל בשלמות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסינגל הראשון הראשון שלה "Blue Lights" שיחררה ב2016 והוא זכה להצלחה שאומנם לא הייתה עצומה אך הספיקה להכרה בקרב אוהדי מוזיקת הR&B. ובהמשך השנה שיחררה את אלבום המיני שלה שזכה גם הוא להצלחה מספקת, כזו שתגרום לדרייק בהמשך דרכה לקחת אותה תחת חסותו. 

 

בהמשך דרכה כמו שציינו, תפסה הזמרת את תשומת ליבו של דרייק והכוכב לקח אותה תחת חסותו ואף עשה איתה שת"פ שגרם לחשיפה משמעותית ונתן פוש נוסף לתחילת הקריירה המעולה שלה, הצלחתה הובילה לכך שהיא השוותה לזמרת גדולות כמו לורן היל ואיימי ווינהאוס וכך היא נעשתה לזמרת הכי מדוברת של התקופה האחרונה במיוחד לאור העובדה שהיא משלבת בסגנון המוזיקה שלה את העכשוויות ואת סגנון הR&B הטהור של פעם. 

 

A post shared by jmoney (@jorjasmith_) on

 הסינגל האחרון שלה "Let Me Down" בשיתוף הפעולה עם הראפר סטורמי זכה להצלחה רבה, לאור העובדה שהיא הצליחה לייצר שיר שהוא משלב הכל מהכל בצורה הטובה ביותר, השילוב בין קטעי הראפ לקולה העדין יוצר שיר לא כבד שלא משתלט לנו על חווית השמיעה ובעיקר יוצר את הרצון ללחוץ על כפתור הריפליי כמה וכמה פעמים. 

 

 סמית' לגמרי הולכת על הדרך הנכונה שמובילה אותה למקומות טובים ואנחנו ללא ספק רואים אותה משתלטת על כל פלייליסט אפשרי.

תגובות